Drogerie Markt Haul

5 Oct

Salutări!

La o vizită recentă în Bucureşti nu am putut rata o vizită în DM, de unde am plecat încărcată cu bunătăţi cosmetice. Produsele pe care le găsesc în DM mi se par nemaipomenite şi am încredere în ele poate şi din cauză că sunt produse în Germania, Elveţia, UK etc. Singurul lucru de care îmi pare rău este că magazinele nu s-au extins şi în judeţele Neamţ, Bacău şi Iaşi de unde mi-ar fi infinit mai uşor să le achiziţionez.

Tratamentul Syoss promite să întărească firul de păr prin uleiul preţios ce îl conţine. Îngrijirea termo-activă se activează prin căldura uscătorului de păr oferind o hrănire intensă. Imi place pentru ca lasa parul moale si foarte usor de pieptanat, asadar este un produs ok de folosit!

DSC_6014

Nu mai este nici un mister că îmi plac la nebunie deodorantele cu pulverizator de la Balea. Acesta este destinat pielii sensibile, oferă protecţie îndelungată, are doar 8 îngrediente printre care vitamina B5 şi extract de Aloe vera.

DSC_6008

DSC_6009

De la Beauty Formulas am achiziţionat deodorantul un deodorant intim. Este delicat, poate fi folosit oricând în condiţii de siguranţă, iar cel mai bun lucru este acela că el conţine un antisptic, mai precis clorhexidină!

DSC_6010

Spray-ul deodorant de la Balea nu conţine alcool, promite să dureze până la 48h şi să minimalizeze petele galbene, nelăsând totodată pete albe pe hainele negre. Mie îmi place mirosul fresh, dar nu protejează extraodinar.

DSC_6011

DM are de asemenea o gamă de produse destinate îngrijirii sănătăţii. Complexul antioxidant cu seleniu şi vitamine este necesar mai ales acum când temperaturile sunt în scădere, iar organismul este supus unui stres suplimentar adaptându-se la anotimpul rece.

DSC_6001

DSC_6002Mai demult am primit de la Miki CC cream-ul de la Balea pentru ten deschis.  După boom-ul BB cream-urilor,  în vara 2013 au apărut cremele Color Control (CC). Acestea promit să aducă mai multe avantaje tenului: hidratare, corectare, întinerirea chipul, uniformizare, protecţie UV, aplicare rapidă şi  rezistenţă mare. Poate sună prea bine ca să fie adevărat, nu?

CC cream-ul de la Balea conţine vitamina C, acid hialuronic, însă nu prea mă împac cu această formulă. În primul rând nu se întinde foarte bine pe ten, si nu are o consistenţă care să fie prielnică pentru mine.

DSC_6003

DSC_6004

DSC_6006

Voi ce produse preferaţi de la DM?

3 răspunsuri to “Drogerie Markt Haul”

  1. mihaela pojogu 5 Octombrie 2013 la 15:53 #

    O singura data am fost, mi-am luat apa de gura, benzi cu ceara, plasturi pentru puncte negre si inca ceva.. nu mai retin.

    • dianafoc 5 Octombrie 2013 la 23:05 #

      Eu sunt putin dependenta de produsele lor, bine ca are cine sa mi le procure!

  2. Anonim 29 Decembrie 2014 la 20:57 #

    Pe bune? acela e spray pemtru igiena intima?? nu stiai ca nu e voie ? doar apa atat adac afolosesti exclusiv pre[parate cand o da vreo candida sau alti fungi …cu ce te mai dregi?? deci nu pot sa cred clorhexidina! Vai Doamne …in fine !

Lasă un răspuns

