Sephora white card

30 Sep

Salut!

Sunt convinsă că deja aveţi un card White Sephora, iar dacă încă nu aveţi  timpul nu e pierdut să vă faceţi unul şi să profitaţi de cadoul de bun venit ce constă într-o ojă marca Sephora.

Eu mi-am ales nuanţa gipsy. E un gri mat foarte interesant, o culoare pe care am purtat-o cu mare drag vara aceasta.

418tRkKIvDL

DSC_0331

DSC_0329

DSC_0332

Nuanţa este intensă şi rezinstă foarte bine pe unghii. Am rămas impresionată plăcut de calitatea acestor oje, deoarece în trecut  nu am avut experienţe foarte plăcute cu ojele acestei firme.

Voi ce nuanţă v-aţi ales?

4 răspunsuri to “Sephora white card”

  1. miki 1 Octombrie 2013 la 12:02 #

    N-am inca card. Inteleg ca il poti avea dupa ce cumperi orice flecustet de la Sephora, insa cum eu nu ma inghesui decat sa testez, ca sa pot cumpara de la StrawberryNet… Data viitoare poate ma indur totusi sa iau ceva :p

    • dianafoc 2 Octombrie 2013 la 22:04 #

      Eu zic sa profiti de oferta pentru ca au culori frumoase la oje si sunt si bune!

  2. andreeadesign 30 Octombrie 2013 la 19:01 #

    Buna! Si eu am primit de ziua mea o oja de la ei. Pana atunci nu mai folosisem oja Sephora, insa am fost incantata de ea. Imi place ca este suficient un singur strat. In plus se usuca foarte repede! O recomand 🙂

    Te astept si pe la mine, pupici.
    http://andreeadesign.wordpress.com/

    • dianafoc 30 Octombrie 2013 la 22:18 #

      Salut! Si mie imi plac ojele lor! Insa preferatele mele raman cele de la L’Oreal

Lasă un răspuns

