Şampon cu ulei de argan de la Alix natura

24 Sep

Hello!

Acest articol vine cu o mare întârziere, însă am aşteptat până am consumat complet şamponul de la Alix Avien, pentru a-mi putea exprima părerea în mod complet şi corect!

Nu mai auzisem până la acest şampon de gama de îngrijire a părului de la Alix Avien, care include chiar şi vopsea de păr! Vara acesta, din DM-ul din Constanţa, în drum spre mare, am achiziţionat acest şampon cu ulei de argan. M-a atras în mod special faptul că el conţine uleiuri hrănitoare pentru păr, dorind o protecţie suplimentară şi o prevenire a degradării, mai ales ştiind că razele solare şi apa de mare nu sunt o combinaţie benefică  podoabei capilare.

DSC_0323

Am fost de asemenea atrasă şi de sistemul de dozare cu pompiţă, care îl face parcă mai uşor de utilizat. După cum se poate observa şi din prezentare de pe etichetă, produsul promite să ofere hidratare profundă, datorită uleiului de argan, protecţie maximă, iar compoziţia este lipsită de parabeni.

Uleiul de argan este adesea numit şi lichidul de aur, datorită efectelor pozitive pe care acesta le are în întreţinerea, frumuseţea şi sănătatea părului. Proprietăţile acestuia sunt similare cu ale uleiului de jojoba care poate transforma un păr uscat, încurcat şi fragil într-unul cu proprietăţi opuse.

Unele dintre avantajele clare si recunoscute pe care uleiul de argan le are asupra parului sunt:
– pătrunde în porii parului şi îmbunătăţeste elasticitatea acestuia;
– hidratarea, iar nutrienţii oferiţi de uleiul de argan natural contribuie la o creştere sănătoasă a părului;
– antioxidanţii naturali prezenţi în uleiul de argan întăresc firul de păr şi repară membrana celulară deteriorată a părului;
– uleiul de argan este recomandat în cazul tipului de păr dificil de pieptanat, întrucât restabileşte netezimea părului, făcându-l uşor de pieptanat şi coafat;
– conţine vitamina E, care este o substanţă fabuloasă pentru tratarea părului de orice tip.
Mulţi dintre agenţii externi şi interni (cum ar fi căldura, coafatul excesiv şi oxidarea) afectează firul de păr. Vitamina E are efecte pozitive în regenerarea naturală şi repararea părului;
– este o sursă directă de substanţe nutritive esenţiale pentru sănătatea firelor de păr şi a porilor acestora, graţie conţinutului bogat în acizi graşi nesaturaţi, omega-3 şi omega-9, care au capacitatea de a trata inclusiv părul casant şi firele de păr despicate prin consolidarea structurilor proteinelor din componenţa părului;
– vopsirea poate deteriora părul, facandu-l aspru şi cret. Uleiul de argan este indicat şi pentru înlăturarea acestor inconveniente, având calităţi superioare faţă de uleiul de jojoba;
– fără să determine îngrăşarea părului, uleiul de argan hidratează, restaurează luciul şi strălucirea firului de păr;
– stiliştii consideră că uleiul de argan este alegerea potrivită pentru tratarea şi repararea părului deteriorat, uscat, afectat de factorii agresivi de mediu şi coafarea excesivă.

Despre uleiul de argan am mai discutat şi în acestă postare, în care vă povesteam despre tratamentul de păr de la Avon cu ulei de argan marocan. Produsul conţine şi ulei de rogoz,  dar din păcate nu am reuşit să acumulez foarte multe date despre acesta în ceea ce priveşte acţiunile sale externe.

DSC_0324

DSC_0327

Per total este un produs de care am fost mulţumită, îl recomand persoanelor cu părul foarte uscat, deoarece hrăneşte părul în totalitate, îl lasă suplu şi strălucitor. Gama mai conţine o mască de păr şi ulei de păr, toate conţinând bineînteles ulei de Argan!

Voi sunteţi tentate să încercaţi acest şampon?

Surse: sfatulmedicului.ro

17 răspunsuri to “Şampon cu ulei de argan de la Alix natura”

  1. Claudia`s Choice 24 Septembrie 2013 la 21:49 #

    si mie imi plac mult produsele cu ulei de argan. Mi se par ca ofera cea mai buna ingrijire pentru podoaba capilara.

    • dianafoc 24 Septembrie 2013 la 22:51 #

      Asa este, de cand au aparut pe piata le folosesc cu regularitate si simt o diferenta semnificativa!

  2. Stefana 24 Septembrie 2013 la 22:01 #

    Interesant produsul. Il voi cauta cu siguranta. 🙂

    • dianafoc 24 Septembrie 2013 la 22:51 #

      Am inteles ca se gaseste si in Carrefour, nu numai in Drogerie Markt!

  3. mihaela pojogu 25 Septembrie 2013 la 11:13 #

    Samponul nu mi s-ar potrivi cu siguranta, dar o masca sau un ulei cu siguranta as folosi pentru varfuri.

  4. Ramona 17 Decembrie 2013 la 0:29 #

    Cu siguranta nu toate produsele cu argan sunt si bune. Am folosit mai bine de jumate de an un sampon cu argan si eucalipt comandat online la 35 lei 200ml si facut in Maroc. À fost foarte bun dar fin cauza banilor am trecut pe cel de la Avon cu argan. Nu am reusit sa l folosesc pe tôt pt ça mi à cauzat o mancarime, coji si chiar cosuri pe ocap de

  5. Ramona 17 Decembrie 2013 la 0:33 #

    Cu siguranta nu toate produsele cu argan sunt si bune. Am folosit mai bine de jumate de an un sampon cu argan si eucalipt comandat online la 35 lei 200ml si facut in Maroc. À fost foarte bun dar fin cauza banilor am trecut pe cel de la Avon cu argan. Nu am reusit sa l folosesc pe tôt pt ça mi à cauzat o mancarime, coji si chiar cosuri pe cap, nu mi à venit sa cred. M am lecuit de „ieftin si bun”.

    • dianafoc 18 Decembrie 2013 la 9:13 #

      Ai dreptate, arganul este un produs scump, pentru ca se obtine greu, iar un produs ieftin nu poate ingloba o cantitate mare de ulei de argan. Hugs!

  6. madalina iim 6 Februarie 2015 la 23:03 #

    In constanta, nu am mai gasit acest sampon :(.

    • dianafoc 7 Februarie 2015 la 23:17 #

      L-am vazut recent in magazinele Carrefour, deci ar trebui sa il gasesti acolo. Sau mai poti incerca in DM sau Auchan. Sa-mi spui daca ai gasit!

    • Irene Katerina 4 Februarie 2017 la 18:18 #

      il gasesti in supermarketu dm

  7. caro 8 Aprilie 2015 la 9:45 #

    il folosesc de cateva luni impreuna cu masca de la acelasi producator; l-am descoperit la DM, apoi l-am gasit si in Carrefour (e mai ieftin); pentru parul meu, care este uscat (vopsit) efectul a fost foarte bun.

    • dianafoc 9 Aprilie 2015 la 10:33 #

      Ma bucur ca iti place si mai ales ca iti este si de folos prin efectele pe care le are. Si mie mi-a placut foarte mult samponul si din aceasta cauza m-am decis sa i fac review si sa il recomand mai departe! 🙂

      • Katyfea 30 Iunie 2015 la 11:20 #

        Eu am folosit multa vreme vopseaua de par de la Alix natura si am fost ff multumita de ea insa acum nu o mai gasesc in magazinele obisnuite (cora, billa) ci numai prin comenzi on line si nu imi convine sa platesc curierul care costa cat comanda. Deci, stie cineva in ce magazine pot gasi produsele Alix Avien? Va multumesc.

  8. Ela 5 August 2015 la 15:49 #

    Buna! Sunt tentata sa folosesc samponul in special, insa problema este ca eu am un par gras. Crezi ca as putea inrautati lucrurile, folosind samponul?

    • dianafoc 5 August 2015 la 21:35 #

      Buna Ela, nu cred ca ar trebui sa iti faci griji, samponul nu ingrasa parul, il ingrijeste mai mult prin uleiurile pe care le contine. Eu zic sa incerci, nu are un pret foarte mare, asa ca nu pierzi nimic!

Lasă un răspuns

