Un cadou mic!

14 Sep

Salut!

Azi vreau să-i mulţumesc Mihaelei Pojogu pentru că îmi urmăreşte fiecare postare şi îmi dă mereu mesaje drăguţe! În semn de apreciere iţi ofer,  Mihaela,  micul cadou de mai jos! Te rog să-mi laşi un e-mail cu adresa de livrare, iar în decursul săptămânii viitoare vei primi coletul prin poştă!

Hugs!

DSC05758

4 răspunsuri to “Un cadou mic!”

  1. mihaela pojogu 14 Septembrie 2013 la 20:02 #

    Whaat, this is me, no way !!! Am intrat crezand ca voi citi un articol pentru superblog si cand colo.. tu, Diana-Elena, ce surpriza placuta! Nu stiu ce am facut de luna asta am primit atata atentie, iti multumesc frumos.
    M-ai emotionat extrem prin gestul tau!

    • dianafoc 14 Septembrie 2013 la 20:04 #

      Ma bucur enorm ca ti-am facut ziua mai frumoasa! Hugs!

  2. Anonim 15 Septembrie 2013 la 16:08 #

    bai da cadoul tau e mic rau…

    • dianafoc 15 Septembrie 2013 la 17:22 #

      Draga „Someone din Bucuresti”, am facut si eu ce am putut!

Lasă un răspuns

