Plicul Moon cucereşte din nou!

1 Sep

Întâi de toate vreau sa va urez un început de toamnă formidabil, să realizaţi tot ce v-aţi propus şi să nu fiţi trişti că s-a terminat vara, deoarece fiecare anotimp are farmecul lui!

Acum o lună Hilda Maghiar mi-a trimis un e-mail în care mă ruga să îi spun cât mai sincer dacă merită sau nu să achiziţioneze plicul Moon al Danei Rogoz. Eu mi-am dorit foarte mult această poşetă şi am achiziţionat-o fără să clipesc, având încredere în profesionalismul şi exigenţa Danei.  Hilda m-a întrebat despre calitatea acestuia, dacă ataşarea lanţului nu ar duce la ridicarea colţurilor şi implicit la deformarea acestuia, dacă pielea pare rezistentă şi durabilă, dacă este încăpător şi spaţios?

Răspunsul meu nu putea fi decât unul pozitiv.
„Buna Hilda!

Sincera sa fiu, pot spune cu mana pe inima ca plicul Danei Rogoz este cea mai buna achizitie pe care am facut-o pana acum. Desi a fost scump nu regret faptul ca l-am cumparat, pentru ca am facut senzatie cu el oriunde am mers. Pur si simplu este un model inedit care atrage atentia.

Calitatea este foarte buna, pielea miroase de la o posta, este bine finisat, intreg ansamblul, de la cutie la obiectul propriu-zis este foarte bine gandit, punandu-se accent pe detalii. Lant nu i-am pus deocamdata, deoarece nu am ajuns sa fac si aceasta investitie, cat de curand vreau insa sa achizitionez unul, dar si o noua fata. Pielea nu este moale, ca la un portofel spre exemplu, este mai tare, in sensul bun, pentru ca face ca produsul sa fie cat mai durabil, cel putin eu cred ca va dura mult pana se va cunoaste ca este purtat.

Ca ultima impresie, pot spune ca plicul este incapator, poti pune in el linistita un portofel, cheile, telefonul, servetele nazale, evantai, mie mi-a incaput si o umbrela spre exemplu. Se inchide cu magneti, ceea ce e foarte fain.

Iti atasez si niste poze mai in detaliu. Stiker-ul cu buzele rosii vine drept cadou, eu l-am descoperit mult mai tarziu cand ii puneam husa, tu sa fii atenta sa nu il ratezi ca mine!

Toate cele bune si daca te hotarasti sa-l cumperi, sa-mi spui te rog cum ti s-a parut!”

Am fost încântată să ştiu că asigurările mele în privinţa calităţii poşetei au liniştit-o pe Hilda şi că în final a fost încântată de alegerea făcută după cum mi-a zis şi ea:

„Buna Diana,
Azi am intrat in posesia plicului nude.(…) Plicul este superb, ma bucur tare mult ca m-am decis sa-l achizitionez. Miroase toata camera a piele. Am cerut si curelusa la el ca sa il pot purta in doua feluri. Este destul de mare, din cate am vazut eu incapator pentru o iesire in oras, desi din cauza oglinzii este putin cam greu. Daca ar trebui sa-i dau o nota pentru idee as da nota 10, pentru intreg aspect 10, iar pentru finisaje ( cusaturi, lipit, pielea in unele locuri parca e putin mai deschis) 8. Sper ca va rezista in timp, daca tot am facut aceasta investitie.
O zi buna,
Hilda”

În final vă las pozele trimise de Hilda cu noua ei achiziţie!

30072013614

30072013616

30072013617

30072013618

30072013620

30072013621

Vă doresc o zi minunată!

5 răspunsuri to “Plicul Moon cucereşte din nou!”

  1. mihaela pojogu 2 Septembrie 2013 la 14:30 #

    Sunt faine plicurile si fetele, le-am vazut pe blogul Danei.

  2. Buburuza 4 Septembrie 2013 la 22:49 #

    E superb intr-adevar 🙂

  3. patrisia 4 Ianuarie 2016 la 8:40 #

    Cat a cost at transportul ptr. plicul Moon ?

Lasă un răspuns

