Gel de curatare cu floare de Lotus de la Balea

28 Aug

Salut!

Nu am fost foarte activă pe blog ziele acestea pentru că mă ocup de licenţă, sunt pe ultima sută de metri în acest aspect şi luna septembrie va fi mai săracă în articole.

Totuşi astăzi am dorit să vă prezint gelul de curăţare al tenului de la Balea. După dezamăgirea suferită cu gelul de la Elmiplant despre care v-am vorbit aici, acesta mi se pare minunat şi este exact ceea ce căutam.

Am început să îl folosesc la începutul verii, zi de zi şi încă mai are suficient conţinut cât pentru o altă lună întreagă. Preţul a fost foarte avantajos costând până în 10 lei, recipientul având 150 ml.

DSC_0046

Descrierea oficială:

Baza pentru un ten frumos şi îngrijit, produsele de curăţare de la Balea purifică şi vitalizează pielea dumneavoastră – pregătesc tenul delicat pentru îngrijirea ulterioară. Curaţare intensivă. Gelul de curaţare de la Balea este special creat după o reţetea cremoasa şi delicată, destinată nevoilor tenului mixt şi normal. Pielea dumneavoastră va fi curaţată de machiaj, impurităţi şi depuneri. Provitamina B5 păstrează hidratarea şi protejează împotriva uscării tenului. De asemenea, tenul este calmat datorita florilor de lotus şi extractului de bambus, textura este îmbunatăţită, protejat de iritaţii şi ajută la recapatarea echilibrului natural al pielii.
Produs testat dermatologic
.”

Mod de utilizare:
Se aplică dimineaţa şi seara pe pielea umedă, se masează pănă la apariţia spumei şi se îndepărtează cu apă călduţă. Se continuă apoi îngrijirea tenului cu alte produse cosmetice.

DSC_0044

Extractul de floare de Lotus are proprietăţi astringente, iar parfumul acestuia este foarte suav, şi liniştitor. Gelul de curăţare mai conţine şi extract de bambus care are de asemenea proprietăţi astringente, dar şi antioxidante. Din aceste motive produsul poate produce uşoara uscare a tenului, nefiind recomandată utilizarea de către persoanele cu tenul uscat.

DSC_0047

Personal recomand acest produs. Mi se pare cel mai bun gel de faţă utilizat până acum, preţul este foarte scăzut în raport cu cantitatea oferită şi nu cred că pot exista minusuri foarte mari pentru acest produs!

Voi ce părere aveţi despre acest gel de curăţare?
Sunteţi curioşi să îl folosiţi?

6 răspunsuri to “Gel de curatare cu floare de Lotus de la Balea”

  1. Claudia`s Choice 28 August 2013 la 23:39 #

    Eu il am pe cel verde si pe cel roz.

    • dianafoc 29 August 2013 la 10:13 #

      cred ca am sa le incerc si eu pe aceastea! sunt bune?

      • Claudia`s Choice 29 August 2013 la 10:43 #

        Inca nu le-am incercat. Acum folosesc spuma de la Nivea pentru ten sensibil.

      • dianafoc 29 August 2013 la 12:19 #

        Claudia, sper sa le faci review cat de curand!

  2. mihaela pojogu 29 August 2013 la 10:49 #

    Multumim de prezentare, mi s-ar potrivi. Bafta la licenta!

    • dianafoc 29 August 2013 la 12:18 #

      Multumesc Mihaela pentru urare! sper sa incerci si gelul daca ai un DM in apropiere!

Lasă un răspuns

