Trusa de calatorie de la Yves Rocher

13 Aug

Salutari de la mare!

Desi am zis ca nu am sa scriu nimic in vacanta, nu ma pot abtine. Minunile pe care le-am luat din vacanta, care este in toi, le voi prezenta in viitor. Acum vreau sa va povestesc despre trusa de concediu pe care am comandat-o de pe site-ul Yves Rocher. Din cand in cand primesc de la acesta companie newsletter-uri cu oferte speciale pentru cei abonati la mesajele lor promotionale. Asadar la orice produs comandat primeam o trusa de calatorie cu cateva mini produse si un portfard rosu lacuit.

Cum tocmai ma pregateam de concediul la mare oferta a picat numai bine. Astfel am comandat un gel de dus cu cafea si am primit aceast set de calatorie. Totalul pentru toate produsele, inclusiv transportul, a fost de 20 de lei.

DSC_0146

In set au fost incluse ca si cadou o mostra de crema antirid si un cub efervescent pentru baie cu aroma de mar.

Primul produs este un scrub de 30 de ml din colectia Tradition de Hammam.

Descriere oficiala
„Gomajul oriental asociază uleiul de argan biologic şi delicateţea argilei marocane cu proprietăţile exfoliante ale pudrei din sâmburi de argan. După masaj, clătiţi, iar pielea dumneavoastră îşi va recăpăta delicateţea irezistibilă şi revigorarea.”

DSC_0155

Am mai folosit acest scrub, iar initial imi placuse, insa acum mi se pare putin prea abraziv, avand particule mai mari decat cele pe care le intalnisem la exfoliantele utilizate precedent. Lucrul pozitiv este acela ca lasa pielea fina si hidratanta, asadar scopurile acestuia sunt atinse.

DSC_0154

Uleiul de dus cu Argan a fost o supriza placuta a acestui kit de vacanta. Nu il mai incercasem pana acum, dar l-am folosit cu placere, mai ales dupa efectuarea efolierii cu scrub-ul prezentat mai sus.

Descrierea oficiala:
„Îmbogăţit în ulei de Argan din Maroc provenit din agricultura biologică, recunoscut pentru proprietăţile sale hrănitoare, acest ulei de duş cu formulă de ambră se topeşte pe piele într-o spumă de lapte delicată şi vă învăluie într-un văl proaspăt, satinat şi divin parfumat.
Avantajul său : O formulă mătăsoasă, ce se topeşte pe piele într-o spumă de lapte delicată.
Nu conţine compuşi de origine animală. ”

Varianta mini are doar 50 de ml, insa au fost suficienti pentru a-mi contura o parere pozitiva despre acest produs cosmetic. Il recomand cu drag!

DSC_0156

Ultimul dar nu si cel din urma produs din kit este crema cu extract de migdale de 30 de ml. Crema este destinata pielii uscate si foarte uscate. Intra rapid in piele, hidrateaza, iar mirosul este foarte suav, delicat. Cu siguranta voi comanda si varianta maxi!

Voi ce produse considerati ca sunt indispensabile in vacanta?

4 răspunsuri to “Trusa de calatorie de la Yves Rocher”

  1. coco 13 August 2013 la 12:52 #

    parca as incerca si eu uleiul de dus!!!

    • dianafoc 13 August 2013 la 20:17 #

      Sa-l incerci, daca nu ma insel e la reducere si este foarte bun!

  2. mihaela pojogu 13 August 2013 la 18:59 #

    Uleiul de dus mai ales la mare folosit e un produs de care m-am indragostit.

    • dianafoc 13 August 2013 la 20:17 #

      Este foarte bun si merge folosit la mare cu precadere!

Lasă un răspuns

