Plec la mare!

9 Aug

Hello!

Sunt foarte încântată să plec la mare. Voi petrece câteva zile frumoase sper eu la Vama Veche. Pe cât de entuziastmată sunt că voi vedea marea, pe atât de obositor e aranjatul bagajului. Zilele acestea am tot strâns lucuruile ce cred eu că mi-ar trebui în acest sejur şi încă mai am anumite lucruri lipsă. Însă să începem cu începutul.

Pentru plajă mi-am pregătit umbrela, semi-păturica din bumbac şi geanta, care este foarte incăpătoarea si am dat doar 12 lei pe ea, achiziţionând-o din Maxx Store Outlet din Carrefour Era, Iaşi.

DSC_0145

Nu sunt mare fană a şlapilor, dar aceştia sunt indispensabili la mare. Sandalele verzi din gumă sunt foarte comode, uşoare şi pot chiar intra cu ele în apă, dacă nimeresc o zonă cu multe pietre ascuţite.

DSC_0146

La capitolul costume de baie stau chiar foarte bine, am destul de multe şi sper sa apuc să le port pe toate.

DSC_0148

În rest nu-mi iau foarte multe haine, ci doar unele lejere în care ştiu că mă voi simţi bine, o pereche de sandale, o pereche de balerini şi nişte cizmuliţe uşoare pentru seară. Pe lângă acestea mai am şi trei bluze de plajă lejere şi o fustă simpatică.

DSC_0147

DSC_0158

La capitolul cosmetice, îmi iau strictul necesar, dar şi chitul de voiaj de la Yves Rocher, căruia îi voi face un reviw mai târziu. Loţiuni de plajă nu mi-am cumpărat încă, pentru ca nu sunt foarte încântată de ce am găsit până acum. Cel mai probabil voi opri în Constanţa şi voi trece pe la DM, unde am văzut nişte oferte foarte tentante.

DSC_0157

DSC_0156

DSC_0146

Aşadar nu-mi lipseşte să-mi iau decât cărţile şi revistele favorite şi să lenevesc pe plajă. În ultimul timp m-am apucat de cărţile Rodicăi Ojog-Braşoveanu. Îmi plac foarte mult, sunt pline de suspans şi foarte bine scrise, plus că Nemira are momentan o reducere de 50% la majoritatea cărţilor. Afacere, nu?

DSC_0149

M-am lăsat de asemenea inspirată de un vechi semn de carte mai masculin, tip joben, şi am decis să-mi fac propriile semne de carte cu motive estivale.Ele sunt realizate utilizând şerveţelele de masă, însă nu chiar prin celebra „tehnică a şerveţelului”. Dacă vă plac şi doriţi să vă împărtăşesc tehnica să mă anunţaţi şi când revin din scurta vacanţă mă pun pe treaba!

DSC_0150

DSC_0151

DSC_0152

DSC_0154

DSC_0155

2 răspunsuri to “Plec la mare!”

  1. mihaela pojogu 10 August 2013 la 17:55 #

    Vacanta placuta! 🙂

Lasă un răspuns

