Cel mai drăguţ balsam de buze din lume!

4 Aug

Salut!

În comanda de la Cosmetiq Shop am inclus şi acest balsam de buze de la David & Goliath. Nu aveam neapărată nevoie de un balsam de buze deoarece am destul de multe pentru cât sunt de obişnuită să folosesc, iar în ultima perioadă am fost mai ataşată de cel de la Laino, pe care l-am prezentat aici.

În tot cazul nu am ezitat să pun ochii pe acest balsam de buze deoarece ambalajul m-a atras foarte mult, fiind foarte funcky, iar preţul a fost de asemenea mai mult decât îmbietor. Produsul a fost exact cum mă aşteptam şi cum a fost descris şi pe site: incolor, foarte hidratant, hrănitor, într-un cuvânt excelent!

DSC_0108

DSC_0109

DSC_0110

DSC_0112

Firma David & Goliath, din micile mele cercetări pe net, se pare că este americană şi cu o oarecare recunoştere pe acest continent. Din păcate nici pe site-ul american nici pe cel englezesc nu am văzul acest tip de strugurel, însă mi-au luat ochii alte modele cu alte arome şi nebunii.

În concluzie sunt foarte bucuroasă că am încercat acest balsam de buze şi sunt foarte încântată atât de modul de prezentare, cât şi de conţinut!

Pe curând!

2 răspunsuri to “Cel mai drăguţ balsam de buze din lume!”

  1. mihaela pojogu 4 August 2013 la 16:57 #

    Ambalajul e tare dragut, retro like 🙂

    • dianafoc 5 August 2013 la 14:26 #

      Dap, e foarte dragut si ambalajul si continutul!

Lasă un răspuns

