Laino, balsam de buze natural

21 Iul

hgj

Laino este o companie de cosmetice franţuzească fondată în 1954, când preparau cremă pentru mâini foarte uscate. Produsele lor sunt naturale, nu conţin parabeni sau alte ingrediente nocive pentru sănătatea corpului sau a mediului.

Balsamul de buze cu rodie este excepţional. Cred că este cel mai bun folosit de mine până acum. La început am fost sceptică, deoarece ştiam că un produs care arată bine ca ambalaj, miroase incredibil de bine şi este şi natural, nu trebuie să fie neapărat foarte bun sau să imi priască foarte bine. Nu a fost cazul şi cu Laino. Fiind îmbogăţit cu extract de gălbenele, acesta lasă buzele foarte catifelate şi moi. De asemenea culoare este de un roz suav, cu particule sidefate, ce încadrează buzele foarte armonios.

DSC_0030

DSC_0031

DSC_0032

Îmi pare rău că această firmă nu se găseşte şi la noi. Din căutările mele pe internet am vazut că se pot cumpăra unele produse la comandă în farmaciile on-line, dar cam atât. Oricum acest balsam de buze este cu siguranţă unul dintre preferatele mele, iar firma pare destul de promiţătoare în efectuarea unor produse bio, la standarde foarte înalte.

Pe curând!

Un răspuns to “Laino, balsam de buze natural”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Cel mai drăguţ balsam de buze din lume! | dianaelenastoica - 4 August 2013

    […] În comanda de la Cosmetiq Shop am inclus şi acest balsam de buze de la David & Goliath. Nu aveam neapărată nevoie de un balsam de buze deoarece am destul de multe pentru cât sunt de obişnuită să folosesc, iar în ultima perioadă am fost mai ataşată de cel de la Laino, pe care l-am prezentat aici. […]

Lasă un răspuns

