Diplona Professional

8 Iul

Salut!
Balsamul de păr este pur şi simplu indispensabil dacă dorim să avem un păr fir, mătăsos, ce poate fi pieptănat cu uşurinţă. Câteva zile am neglijat cumpărarea balsamului de păr şi am resimţit efectele, mai cu seamă că părul meu este lunguţ şi are nevoie de o ingrijire în plus.

Mi-a atras atenţia în Auchan balsamul de păr de la Diplona. Nu pentru că ar fi fost o firmă cunoscută ci pentru faptul că avea o cantitate generoasă (600 ml) la preţul de 13 lei. Nu mai spun ca sistemul de dozare cu pompiţă este un alt avantaj al ambalajului.

images

Am căutat pe net firma şi am avut plăcuta surpriză de a vedea că este un brand nemţesc, care mai are în subordine şi alte mărci de îngrijire corporală precum Dulgon. Pe site am urmărir şi prezentarea balsamului de păr, cu instrucţiuni de folosire şi ingrediente.

Acest balsam profesional pentru strălucire este recomandat părului tern şi fragil. Formula ajută la fortificarea părului deteriorat, aceasta având în urma folosirii balsamului un aspect mai sănătos. Părul este mai uşor de pieptănat şi mai strălucitor.

DSC_0059

Probleme majore cu părul nu am, şi nici nu pot spune dacă părul meu arată mai bine de la balsamul Diplona sau de la serul cu ulei de argan de la Avon. Cert e că este mult mai uşor de pieptănat şi mai fin. Nu este un produs rău, îl recomand pentru că raportul calitate preţ este unul excelent.

Voi aţi încercat produsele Diplona?

2 răspunsuri to “Diplona Professional”

  1. mihaela pojogu 9 Iulie 2013 la 1:43 #

    uh credeam ca e o greseala diplona 🙂 nu am mai auzit de ea.

    • dianafoc 9 Iulie 2013 la 7:44 #

      nici eu nu auzisem, dar se pare ca e bunicica firma!

Lasă un răspuns

