New in #2

5 Iul

Săptămâna trecută a fost o săptămână bună de shopping. Deşi am tot zis că nu imi voi mai cumpăra nimic, tot nu m-am putut abţine, obsesia tot obsesie e!

În primul rând am primit coletul de la Asos. Ochisem de multă vreme acestă bluză de la Vila, ca mi s-a părut că are o cromatică frumoasă şi am decis să nu pierd ocazia. Din păcate nu am citit cu atenţie toate detaliile şi s-a dovedit că bluza are o bandă elastică mai sus de talie. Eu mi-am comandar mărimea L, când de fapt trebuia sa-mi comand un M. Aparent conformismul social m-a afectat şi pe mine, având o imagine cam denaturată despre corpul meu. Deşi am fost puţin dezamăgită că bluza îmi este mare, am dus-o imediat la croitor şi mi-a modificat-o fără probleme. Am făcut o afacere bună cu această bluză, preţul ei iniţial fiind de 30 de lire, în final eu plătitnd doar 7 pentru că era la reducere.

DSC_0072

Celelalte achiziţii provin de la HM, deşi doar pantalonii eu fost cumpăraţi efectiv din magazin. În oraşul natal, în zona centrală, există un magazin cu produse foarte ieftine, chinezării în mare parte, de unde îmi cumpăr de obicei papuci de casă şi alte fleacuri ce nu merită prea mulţi bani. Plimbându-mă prin zona respectivă am observat pe manechin un tricou cu James Dean, m-am apropiat şi am remarcat calitatea imprimeului mai bine zis a materialului în general. Nici măcar nu l-am probat, am cerut o mărime medie şi cu doar 13 lei a fost al meu. Acasă am observat că are eticheta firmei ruptă, lucru care m-a pus pe gânduri, mai ales că magazinul nu era genul care să aibă astfel de tricouri de bună calitate. Pe net am descoperit că tricoul este HM, colecţia masculină ce-i drept, însă nu am nici o problemă să-l port, pentru că mi se pare super!

DSC_0075

Pantalonii negri i-am cumpărat din HM-ul din Palas Mall. Aveam nevoie de o pereche de pantaloni negri, iar norocul meu a fost să-i găsesc la reducere. Am plătit 40 de lei şi pot spune că sunt extrem de confortabili!

DSC_0068

Voi ce achiziţii aţi făcut în ultima perioadă?

3 răspunsuri to “New in #2”

  1. miki 5 Iulie 2013 la 18:39 #

    Sa le porti sanatoasa! Eu mi-am cumparat un inel :p Il arat acusica pe blogul meu

  2. mihaela pojogu 7 Iulie 2013 la 22:22 #

    Sa le porti cu placere, topul are un joc de culori spectaculos. xo

Lasă un răspuns

