Arome reTropicale

28 Iun

Salut!

Despre gelurile de duş de la Yves Rocher v-am mai povestit, sunt bune, ieftine, miros frumos, iar gama foarte variată iţi lasă posobilitatea de  a-ţi găsi aroma favorită.

Recent mi-a atras atenţia noua gamă lansată special pentru anotompul cald, anume intitulată „Retropical„. Din această nouă gamă fac parte mai multe produse printre care gel de duş, parfum, creioane dermatografe, perle bronzante, oje, etc.

Yves-Rocher-Retropical-Logo

Eu mi-am cumpărat din curiozitate, cât şi pentru faptul de a încerca un produs nou un gel de duş, mai precis un produs 2 în 1, deoarece se pare că poate fi folosit şi ca şampon, dar eu nu am riscat în acest sens.

Descrierea oficială este luată de pe site:

„Bucurați-vă de momentul unui duş tropical și lăsaţi-vă purtată de prospeţimea solară şi senzuală a acestui gel spumant. Îmbogăţit cu apă de Albăstrele Bio, acest Gel șampon 2 în 1 curăţă delicat corpul şi părul.

Avantaj : O formulă 2 în 1 pentru corp și păr, pratic de luat oriunde în această vară..

Ingrediente de origine vegetală : apă de Albăstrele Bio.
Fără parabeni. pH neutru pentru piele.”

DSC_0054

 

Aromele sunt intr-adevăr îmbietoare, te fac să te gândeşti la vacanţă, la aroma fructelor exotice, la băuturile răcoritoare băute pe plajă, ce să mai, un adevărat dezmăţ retropical. Ambalajul are un design retro prin eticheta cu amprentă hawaiană, iar conţinutul este pretty pink, potrivit pentru fete cochete! 😀

Preţurile la noua gamă sunt promoţionale, fiecare articol beneficiind de un discount generos. Gelul de duş are 200 ml şi a costat 8 lei.

Nu-i aşa că sunt drăguţe noile produse?

Voi aţi încerca acest gel de duş?

Lasă un răspuns

