Alungire magică-Collection 2000

10 Iun

Hello!

În cadrul suprizei primite de la Cosmetiq Shop se afla şi rimelul de la Collection 2000 Magi-Lenght. Nuanţa este ” Black”, iar rimelul promite ca doar din două aplicări să obţinem o alungire considerabilă a genelor. Acum desigur depinde de forma şi structura genelor fiecărei persoane în parte. Eu până la acest rimel nu am fost mulţumită decât de 2 rimeluri: unul de la Yves Roche şi altul de la Max Factor.

Magi-Lenght m-a surprins plăcut atât prin periuţa inovatoare care dozează perfect cantitatea de pastă necesară obţinerii dintr-o singură aplicare a look-ului dorit. După aplicare rimelul se usucă aproape imediat şi are o rezistenţă foarte mare, putând fi purtat întreaga zi fără teama că se va întinde, că va curge sau că se va obţine acea imagine de ochi „paianjen”.

DSC_0870

DSC_0874

DSC_0875

DSC_0876

DSC_0878

DSC_0010

DSC_0011

DSC_0016

DSC_0017

DSC_0018

DSC_0019

DSC_0020

Eu mă declar pe deplin mulţumită de acest rimel şi sunt curioasă să încerc şi alte produse destinate machiajului ochilor de la această firmă.

Care sunt rimelurile voastre preferate?

5 răspunsuri to “Alungire magică-Collection 2000”

  1. miki 10 Iunie 2013 la 8:25 #

    N-am descoperit rimelul perfect, insa nici nu am testat multe branduri. Mai caut

  2. mihaela pojogu 10 Iunie 2013 la 16:29 #

    Eu am gasit cateva foarte bune. Imi place la acesta ambalajul, imi place de asemenea si pozele, fundalul, insa mi-ar fi placut sa vad si cum se descurca pe gene.

    • dianafoc 10 Iunie 2013 la 17:01 #

      m am gandit ca pun si poze dar nu stiu cum am reusit de am o portiune de gene mai putin dese la ochiul stang si m-am jenat! am sa fac un update imediat ce se regenereaza genele!

  3. Beautifullm 10 Iunie 2013 la 20:23 #

    Mi-ar fi placut sa vad cum arata pe genele tale, pup

    • dianafoc 10 Iunie 2013 la 20:57 #

      am sa fac saptamana asta poze si un update!hugs!

Lasă un răspuns

