Bunătăţi de la Cosmetiq Shop

7 Iun

Bună tuturor!

Acum aproximativ 2 săptămâni am făcut o comandă la Cosmetiq Shop pentru un ruj, un blush şi un gloss sigilator pentru ruj. Am găsit acest minunat magazin on-line din întâmplare şi mi-a plăcut faptul că produsele lor nu se găsesc la noi în ţară în marea lor majoritate, iar preţurile sunt de excepţie. Aşadar am continuat să cumpăr de la ei, le-am apreciat seriozitatea şi am prezentat produsele lor, aici pe blog, la fel de natural şi normal cum prezint orice lucru cumpărat ce merită împărtăşit cu voi.

La primirea coletului am avut surpriza de a constata că rambursul a fost zero, iar suprizele nu s-au oprit aici. Cosmetiq Shop mi-a citit blogul, a apreciat faptul că sunt clientă fidelă şi că prezint produsele lor în mod dezinteresat, astfel că mi-a făcut cadou, pe lângă produsele comandate de mine, un ruj hi-tech de la Bourjois, un fard de ochi L’Oreal Color Infaillible şi un rimel Collection 2000 Magi-Lenght. Le mulţumesc mult pentru supriza făcută, cât şi pentru faptul că îmi dă ocazia să testez cosmetice minunate!

În articolul de astăzi am să vă prezint produsele comandate de mine: sigiliul de buze, rujul şi blush-ul. Celelalte produse primite cadou vor fi prezentate separat în postările ulterioare.

1. Soft Blush by Cutex

Despre Cutex am aflat că este un brand american născut în Connecticut, axat în special pe produsele cosmetice ce vizează întreţinerea manichiurii: oje, solvenţi pentru îndepărtarea ojelor, tratamente pentru cuticule etc. Nuanţa aleasă pentru acest blush este 660 Coral. Nuanţa este intensă, aşa cum tendinţele verii recomandă. Testura este foarte uşoară, dar rezistă foarte bine odată aplicat, fiind foarte pigmentat.

DSC_0880

DSC_0881

DSC_0883

DSC_0884

DSC_0885

DSC_0918

2. Ruj Miners

Miners Cosmetics este o firmă britanică de cosmetice cu o experienţă de 70 de ani în domeniu. Rujul este foarte cremos, hidratează şi conferă un look foarte natural, asta datorită nuanţei alese şi anume „Biscuit”. Este uşor sidefiu şi are o rezistenţă medie, care poate fi crescută prin aplicarea sigilatorului ce îl voi prezenta mai jos.

DSC_0899

DSC_0906

DSC_0900

DSC_0904

DSC_0919

3. Collection 2000 Sparkle Sealer

Este prima oară când încerc un sigilator de buze. Am mai auzit de astefel de produse, dar nu am făcut o cercetare amănunţită înainte de a-l achiziţiona pe acesta. De obicei sigilatoarele pentru ruj sunt produse cosmetice sub formă lichidă care odată aplicate pe buze au propritatea de a mări rezistenţa la tranfer a rujurilor obişnuite. Acest sigilator de la Collection 2000 are 7 ml, are particule argintii şi promite să conferă strălucire buzelor noastre. Mi se pare un produs bun ce face ceea ce promite, dar are în compoziţie alcool, ce poate da o uşoară senzaţie de disconfort la aplicarea pe buze. Mirosul de asemeni, deşi plăcut ce aminteşte a căpşuni, aduce un pic aminte de alcoolul din compoziţie.

DSC_0896

DSC_0898

Aceste produse nu se găsesc la liber pe piaţa românească, au o calitate foarte bună, au sosit cu ambalajul în perfectă stare, iar preţul de 5 lei fiecare le transformă în adevărate chilipiruri!

Voi ce părere aveţi de aceste produse?

Sunteţi tentate să comandaţi ceva?

9 răspunsuri to “Bunătăţi de la Cosmetiq Shop”

  1. Mara Rizea 7 Iunie 2013 la 13:54 #

    Uuuu ce dragut<3
    Sa le folosesti pe toate cu mare drag:*:*:*:*

  2. miki 7 Iunie 2013 la 15:38 #

    Faine produsele cumparate! Iar despre pret, ce sa mai zic, e grozav. Eu vanatoarea de chilipiruri, ma duc sa ma uit ca poate ma tenteaza ceva.

  3. mihaela pojogu 8 Iunie 2013 la 0:56 #

    imi plac produsele pe care ti le-ai luat, le stiu site-ul dar nu am mai intrat de multa vreme, nici nu am cu ce momentan.
    sa le folosesti cu placer 🙂

  4. Monica 29 Iunie 2013 la 15:45 #

    mie mi se pare teapa, am comandat un fond de ten de la MAC si am primit o chestie care nu avea nicio legatura… mi se pare ca produsele sunt fake, imi pare rau!

    • dianafoc 1 Iulie 2013 la 0:14 #

      Eu una nu am avut probleme cu produsele de la ei, au venit mereu toate sigilate, si le-am verificat codul pe un site care iti poate spune daca produsul este original sau nu. Acest site l-am gasit intr-o postare pe blogul Aurorei Toma. Eu sunt multumita de achizitiile facute in magazinul lor on-line, mai ales ca preturile sunt foarte avantajoase!

    • nicol 23 Iunie 2015 la 12:21 #

      Eu chiar am comandat de curând de pe cosmetiq.ro si nu pot sa mint, produsele chiar sunt originale…. am verificat tot ce se putea, si eu am fost sceptica, dar unele chiar au venit cu pretul original lipit si redus

Lasă un răspuns

