Twilight Gloss

2 Iun

Hello!

Produsele Essence au devenit în ultima vreme destul de populare. Sunt accesibile ca pret, iar caliatea lor nu este nici ea una slabă, raportat la banii pe care clientele îi scot din portofel. Nu am foarte mult produse de la Essence, ci doar 2 oje, un ruj, un fard de ochi, un gel pentru fixarea sprâncenelor şi un creion de buze. Produsele pentru machiajul ochilor m-au mulţumit, dar am observat faptul că produsele destinate înfrumuseţării buzelor nu mi se potrivesc deloc. Rujul nu a fost tocmai preferatul meu pentru că nu este cremos, creionul de buze este mult prea moale şi se consumă repede, iar luciul de buze nou achiziţionat mi se pare prea lucios.

Pe de altă parte Miki, la care am văzut luciul de buze şi care m-a inspirat să-l achiziţionez, este încântată de acest gloss şi îl foloseşte cu drag. Aşadar este clar o chestiune subiectivă în privinţa calităţilor acestui luciu de buze şi al modului în care reacţionăm când îl testăm. Pentru mine plusul acestui gloss este acela că are un miros foarte plăcut, de fructe proaspete, fiind de asemenea uşor de aplicat. Deşi ambalajul este foarte drăguţ şi aveam aşteptări de la acest gloss, acesta nu are culoarea intensă la care speram şi nici consistenţa pe care o credeam.

Acestea fiind spuse vă las mai jos imagini cu noul meu gloss Essence. Am plătit pe al 7 lei, fiind cumpărat la reducere din Douglas (Palas Iaşi).

DSC_0821

DSC_0822

Voi folosiţi produsele de la Essence?

Care sunt preferatele voastre?

2 răspunsuri to “Twilight Gloss”

  1. Mara Rizea 2 Iunie 2013 la 10:04 #

    Eu nu mi-am luat nimic de la essence pana acum dar m-ai facut curioasa:D
    Te pup

    • dianafoc 2 Iunie 2013 la 15:25 #

      Salut! Unele produse sunt bune si e o firma pe care o recomand, oricum impresiile sunt subiective si asa e si firesc! te pup si eu!

Lasă un răspuns

