BB cream de la L’Oreal

31 Mai

Hello!

Nu demult încercasem un BB cream de la Nivea, proaspăt lansat pe piaţă. Nuanţa a fost îngrozitoare, deşi era cea mai deschisă, arătam în final ca un băştinaş, mic şi negru. Despre gama de BB cream-uri de la Garnier nu auzisem lucruri bune, deci eram convinsă că aceste găselniţi de cosmetice sunt lucruri de moment, că nu sunt bine formulate, iar eu personal nu mă gândeam că aş fi avut parte de calităţile înscrise pe etichetele lor.

În peregrinările mele săptămânale prin Auchan, privirea mi-a fost atrasă de un nou BB cream lansat de L’Oreal Paris. L-am testat şi mi-a plăcut inovaţia cu particulele împregnate cu nanopigmenţi, care odată masate în piele se adaptează culorii tenului, oferid pe această cale şi o oarecare acoperire a imperfecţiunilor.

Astăzi am folosit această cremă în locul fondului de ten obişnuit şi si-a făcut treaba la fel de bine, nu am observat nicio diferenţă în acoperire şi culoare, doar că tenul meu este mai aerisit, mai puţin încărcat, mai fresh. Sunt foarte încântată de acest BB cream, nu m-a dezamăgit şi nu pot decât să îl recomand mai departe.

DSC_0836

DSC_0847

DSC_0850

Pe site-ul oficial L’Oreal România acest produs nu se găseşte, iar pe cel engezesc apar noi tipuri de BB cream-uri, astfel că înainte de cumpărare am făcut documentarea de pe beauty bloguri, găsind numai opinii pozitive.

Voi de BB cream-uri aţi încercat până acum?

Vă tentează acest nou produs?

8 răspunsuri to “BB cream de la L’Oreal”

  1. miki 31 Mai 2013 la 9:57 #

    Am avut o mostra de BB cream L’Oreal, aceeasi nuanta (cea mai deschisa) care, insa, pe fata mea arata cam inchisa. Nu pot sa zic ca m-a impresionat prea mult, insa nici nu am la ce s-o raportez. Mai am o mostra de BB cream Idealia si una de la La Roche Posay si, dupa ce am sa le incerc si pe alea, am sa stiu care-i mai bun dintre cele 3 :p

  2. Roxx 31 Mai 2013 la 15:14 #

    Folosesc BB cream de aproape 2 ani, doar de la firma coreana Skin79. Iubesc faptul ca se intinde asa usor si are o textura asa usoara, nici nu simti ca te-ai dat cu cv pe fata.

    Tenul meu arata considerabil mai bine ca acum 2 ani si nu cred ca voi mai reveni niciodata la fond de ten, oricare ar fi el si oricat de scump.

    Roxx~
    http://roxxanaifrim.blogspot.ro/

  3. dianafoc 31 Mai 2013 la 21:27 #

    Buna Roxana, am auzit ca bb cream-urile coreene sunt bune, astept sa vad ce zice si Miki despre acest lucru, pentru ca si-a comandat deja un bb cream de acest gen!

  4. Nena 31 Mai 2013 la 21:56 #

    Am incercat BB cream-ul de la Nivea. A fost groaznic… l-am folosit de cateva ori si l-am aruncat undeva prin sertare (nu va mai vedea lumina zilei vreodata).
    Cat despre faza cu „particulele împregnate cu nanopigmenţi, care odată masate în piele se adaptează culorii tenului”, am incercat asa ceva de la Revlon si nu m-a impresionat absolut deloc. Am zis ca voi ramane fidela fondurilor de ten si nu voi mai incerca nici un bb, cc cream etc sau orice altceva va mai aparea pe piata.

    • dianafoc 31 Mai 2013 la 23:15 #

      sa stii ca eram si eu la fel de sceptica, dar am observat ca acest bb cream isi face treaba la fel de bine ca fondul de ten, si nu mi mai simt tenul la fel de incarcat!

  5. alexia 2 Mai 2014 la 18:12 #

    http://frommonawithgloss.ro/tried-and-tested-demachiantul-bb-cu-oxigen-de-la-skin79/
    Special pentru curatare profunda si pentru bb creme

  6. veronica 21 Mai 2014 la 12:03 #

    POSTAREA ESTE INCREDIBILA …ARE ACNEE LA GREU

Lasă un răspuns

