Cât de bun este un demachiant ieftin?

27 Mai

Salut!

Am folosit în decursul timpului demachiante de la firme diverse: L’Oreal, Garnier, Yves Rocher, Elmiplant etc. Unele mi-au plăcut, altele nu atât de mult, astfel că mereu am căutat acel produs care să mă mulţumească şi din punct de vedere al calităţii, dar şi al modului în care reacţionează tenul meu în contact cu acesta.

Ultimul demachiant utilizat a fost apa micelară cu albăstrele de la Yves Rocher. Mi-a plăcut pentru că avea o textură foarte uşoară şi demachia bine, chiar dacă uneori era mai puţin prietenoasă cu ochii. Cum trebuia să îmi aleg un nou demachiant am făcut o vizită în Auchan. La raionul cu produse cosmetice am intrat în panică, erau prea multe produse şi nu-mi făcea nici un demachiant cu ochiul. M-am gândit iniţial să cumpăr un lapte demachiant Doina, eu nu mai folosisem până atunci şi auzisem că este bun, dar tot atunci mi-am amintit şi că este cam greu de dozat. Ca să nu o mai lungesc mi-a cazut privirea pe cel mai ieftin demachiant existent pe raft şi anume pe cel de la Plant activ cu ulei de cătină.

Nu am mai stat să-l studiez, l-am bagat în coş şi asta a fost tot. Încercându-l am rămas perplexă, nu mi-a venit să cred cât de bine îmi prieşte. Are o textură foarte fină, miroase discret, şterge urmele de machiaj cât ai clipi. Cel mai importat lucru este acela că nu irită absolut deloc ochii şi credeţi-mă că am insistat asupra acestui aspect.

Descrierea oficială este următoarea:

„Indeparteaza eficient impuritatile, produsele de secretie si resturile de machiaj. Prin aportul bogat de vitamine A, e si F, continute de uleiul de catina, acest produs confera prospetime tonus si vitalitate pielii dumneavoastra. Se aplica pe fata, pe gat si pe decolteu, se maseaza usor si surplusul se indeparteaza cu ajutorul unui tampon de vata. Se repeta aceasta operatie pana ce tamponul ramane curat. Demachierea se efectueaza seara si dimineata si in timpul zilei ori de cate ori se aplica un nou fard. Este recomandat pentru toate tipurile de ten.”

DSC_0812

DSC_0813

DSC_0816

Mie mi-a plăcut foarte mult acest demachiat, concurează cu multe alte demachiant cu ştaif, iar preţul este ne necombătut: doar 3,5 lei (atât a costat în Auchan). Cu această ocazie mi-am pus şi o întrebare: oare peste câte produse ieftine am sărit cu privirea doar din pricina preţului, considerându-le aşadar de proastă calitate? Nu neg faptul că există şi produse proaste cu preţuri mici, dar şi viceversa. Am învăţat să fiu mai puţin snoabă, să experinmentez şi să le dau o şansă şi firmelor mai puţin cunoscute.

Demachiantul de la Plant activ nu este perfect, are 5 parabeni în compoziţie, însă eu nu cred în mitul din jurul acestor compuşi (parabenii sunt compuşi cu rol conservant, unii oficializaţi de Farmacopeea Română şi cea Europeană). Pentru cei „sensibili” la parabeni acest produs nu se va situa nici măcar în aria de produse de încercat. Pentru restul celor dornice de a încerca un produs bun românesc, recomandarea mea asupra demachiantului Plant activ rămâne valabilă.

DSC_0815

Pe voi ce produse ieftine v-au surprins ca şi calitate?

Aştept recomandări!

17 răspunsuri to “Cât de bun este un demachiant ieftin?”

    • dianafoc 27 Mai 2013 la 21:12 #

      Ha! chiar nu ma asteptam sa gasesc parabenii astia si la Ivatherm….deci am facut o alegere buna cu demachiantul!

  1. miki 27 Mai 2013 la 21:18 #

    Sigur ca-i buna alegerea! Mai ales daca nu te ustura ochii si nu ramane fata slinoasa

    • dianafoc 27 Mai 2013 la 21:31 #

      Nop, chiar aveam o problema cu ochii mei sensibili si cu acest demachiant nici macar o senzatie de jena cu apare! Sper sa nu pocesc si sa imi priasca in continuare!

  2. mihaela pojogu 27 Mai 2013 la 23:01 #

    Nu am verificat lista de ingrediente, din ce spui tu pare un super produs in raport cu pretul.
    Mersi pentru impartasire.

    • dianafoc 27 Mai 2013 la 23:27 #

      Salut! Sa stii ca este un produs bun si merita incercat!

  3. Cara 28 Mai 2013 la 11:22 #

    Eu am ramas placut surprinsa cand am vazut cat de bun e demachiantul de la Cien, 250 ml si din cate tin minte a costat 5 sau 6 lei. E adevarat, la capitolul ingrediente sta putin cam prost dar se poate compara cu succes cu demachiantul de la Ivatherm (de exemplu).Pup!

    • dianafoc 28 Mai 2013 la 19:59 #

      Hello! Si eu am incercat produsele de la Cien, sunt chiar bune, am sa incerc si demachiantul sa vad cum ma impac cu el! pup!

  4. Ioana Rosu 28 Mai 2013 la 12:09 #

    Eu sunt o impatimita a produselor cosmetice romanesti. Chiar daca pretul este foarte scazut, intotdeauna le-am apreciat in detrimentul celor mai scumpe, de la care am avut asteptari mult mai mari. Recunosc ca pe cel de la Plant Activ inca nu l-am incercat dar sigur ii va veni randul.
    Apropo de Ivatherm, si eu am unul inceput pe raftul cu cosmetice, insa mereu il ocolesc in favoarea celui de la Farmec Natural, care este absolut genial.

    • dianafoc 28 Mai 2013 la 20:01 #

      Nu intotdeauna produsele scumpe de ridica la nivelul asteptarilor, de obicei nu au ingrediente care sa justifice pretul ridicat si pot fi inlocuit cu variante mai accesibile! Sper sa incerci si acest demachiant si sa mi spui ce parere ai!

  5. Nena 28 Mai 2013 la 20:17 #

    In trecut am incercat lapte demachiant de la:
    – Doina (varianta clasica) – aveam o usoara usturime pe piele de la el
    – Gerocossen cu miere – fost ok
    De regula nu tin cont de parabeni. Daca nu are parabeni cu singuranta au introdus alti conservanti, alte substante pentru ai inlocui.

    • dianafoc 28 Mai 2013 la 20:29 #

      Da, ai dreptate in privinta parabenilor, nici eu nu prea ii bag in seama, am mai incercat si demachiantul de la Elmiplant, tot produs romanesc, la fel de bun!

  6. Irina 4 Noiembrie 2015 la 23:49 #

    Eu am un demachiant de la farmec ai de cand il folosesc, imi apar multe cosuri sub piele si foarte dureroase. Ai avut probleme de genul asta la demachiantul de la auchan?

    • dianafoc 5 Noiembrie 2015 la 10:23 #

      Buna Irina, nu, nu am avut probleme cu demachiantul acesta, mi se pare ok, oricum eu dupa demachiere ma spal si cu un gel de fata, pentru a fi sigura ca tenul este curatat bine. Ape micelare pt demachiere ai incercat pana acum?

      • Irina 6 Noiembrie 2015 la 22:39 #

        Nu am incercat. Mi-am luat un tonic hidratant si ma demachiez direct cu el. Sper sa fie mai bine.

      • dianafoc 8 Noiembrie 2015 la 16:46 #

        tonicul nu e facut sa demachieze, as merge pe o apa micelara, care e mai potrivita

  7. Carmen 20 August 2016 la 12:30 #

    Soțul meu este încântat de balsamul după ras cu cătină, l-am luat de la penny si a costat 4,7 Lei.

Lasă un răspuns

