Cu ce ne încălţăm vara aceasta?

22 Mai

Salut!

Deşi din punct de vedere calendaristic încă ne aflăm în anotimpul primăverii, cei mai mulţi dintre noi au simţit deja căldura lui „cuptor” pe propria piele. Am scos din dulap de multă vreme crema protectoare UV, tricourile, ochelarii de soare, iar îngheţata este răsfăţul suprem într-o zi caniculară.

Pentru aceste zile toride trebuie să fim pregătiţi din cap până în SANDALE!

Nu sunt eu mare fashionistă doamne fereşte, dar uneori este bine să ştii ce tendinţe noi mai apar în modă, pentru că cine ştie, acestea te pot atrage prin designul inovator şi inedit ajutându-te să-ţi defineşti şi mai bine stilul. Urmărind noutăţile din modă pentru vara 2013, la capitolul încăţăminte de vară, am aflat că se poartă sandalele transparente, sandalele cu talpa în modele neconvenţionale, sandalele tip cizmă, cele cu talpa joasă în genul gladiator, dar şi în genul Greciei antice etc. Unele modele nu mi-au plăcut, altele m-au făcut să zâmbesc, iar la unele modele mi-a rămas inima şi aş vrea să le port vara aceasta.

Ca să nu o mai lungesc cu vorba, vă prezint mai jos câteva dintre alegerile mele pentru sezonul vară 2013:

1. Totul e metalic! Am ales să vorbesc despre pantofii metalici pentru că se potrivesc foarte bine unei petreceri cu pretenţii, la care este mai multe decât probabil să participe fiecare dintre noi vara aceasta. Pantofii metalici se pot asorta cu rochiile pastel, cu non-culorile, sunt versatili si scot din anonimat ţinuta.

page33

2.Cizmele cu barete. Nu ştiu exact dacă sunt o noutate a acestei veri, dar trendul lor este destul de puternic. Eu personal le recomand persoanelor cu picioarele subţiri, care vor să evidenţieze această zonă a corpului.

1

3. Pantofii cu vârful ascuţit. Acest tip de pantof este deja unul clasic, mereu în tendinţe, în orice sezon. Este o alegere perfectă pentru orice ţinută şi nu trebuie să lipsească din garderoba noastră.

aa

4.Sandale transparente. Acest tip de sandale nu se găsesc foarte uşor ăn ţara noastră, se ştie deja că stilul nostru este un pic mai convenţional. În orice caz peste ocean se pare să noul trend are succes şi sper să vedem şi în magazinele noastre aceste modele.

page

5. Glossy shoes. Un pic de strălucire, de luciu scoate din anonimat ţinutele de zi cu zi. Mai cu seamă dacă sandalele lucioase sunt în culori închise, astfel că ele se evidenţiază într-un mod neostentativ.

nn

6.Snake print. Se pare că şi acest trend este nemuritor. Persoanele care iubesc acest tip de imprimeu cu siguranţă îşi vor crea o ţinută foarte la modă şi care va atrage privirile.

2

7. Nu în ultimul rând anul acesta se poartă albul, mai precis sandalele albe. Eu personal nu agreez pantofii albi, sunt greu de potrivit cu hainele, pentru a crea o ţinută fără cusur. În cazul sandalelor sunt mai îngăduitoare, acestea sunt perfecte pentru această vară care se anunţă toridă, fiind uşor de integrat într-o ţinută de vară.

cats

Vouă ce vă face cu ochiul mai mult şi mai mult dintre propunerile din această vară?

9 răspunsuri to “Cu ce ne încălţăm vara aceasta?”

  1. mihaela pojogu 22 Mai 2013 la 15:14 #

    Imi plac sandalele albe insa in combinatie cu o alta culoare in partea din spate. Metalicul imi place sa se regaseasca in detalii.

    • dianafoc 22 Mai 2013 la 16:11 #

      De acum vom vedea ce gasim prin magazine, sunt curioasa ce modele am sa intalnesc in magazinele deja consacrate si foarte la moda, gen zara si hm!

  2. Nena 23 Mai 2013 la 19:26 #

    Umm imi plac cei de la nr. 5: Glossy shoes. Am incercat sa gasesc pe la noi prin magazine in nunata respectiva, dar fara succes. Majoritatea sunt cu auriu sau argintiu… (kítschuri)

    • dianafoc 23 Mai 2013 la 20:05 #

      Hello! Daca risti poti comanda de la asos! eu comand mereu de la ei si sunt firma mea preferata pt cumparaturi online

  3. Stilistul de Serviciu 26 Mai 2013 la 17:07 #

    Sunt splendide toate perechile prezentate, mai putin ultima. Gusturile nu se discuta insa. 🙂

    • dianafoc 26 Mai 2013 la 18:29 #

      Salut! Nici mie nu-mi plac in mod special sandalele albe, mentionand asta si in articol, dar se pare ca vara aceasta sunt la moda si nu am sarit peste ele. O zi frumoasa!

  4. Baby23 19 Iunie 2013 la 16:03 #

    Foarte tari pantofii de la Zara 🙂

  5. Claudia 8 Iulie 2013 la 13:37 #

    Snake print, my favorit 🙂

Lasă un răspuns

