17 mai

17 Mai

Hello!

În ultima vreme am primit o mulţime de informaţii cu privire la evenimentele ce se vor petrece pe 17 mai 2013. De ce tocmai această dată, nu ştiu.

Să încep să vă prezint ce puteţi face pe 17 mai în Iaşi în special:

Posibilitatea nr. 1: Speed dating studenţesc la CTS Corner din Palas Mall

V-am povestit despre acest eveniment şi în postarea de aici. Organizatorii promit o seară plină de distracţie, unde îţi poţi cunoaşte chiar jumătatea, iar dacă nu va fi aşa cu siguranţă vei intra în contact cu o mulţime de persoane interesante.

2. Afis A2 - Speed Dating - D

Posibiliatea nr. 2: Forţa ZU

Forţa ZU este un eveniment care a început acum 3 ani, adunând la un loc, pe o scenă impresionantă, pe cei mai mari artişti ai momentului din ţară. Anul acesta evenimentul va avea loc la Iaşi, în Piaţa Palatului, începând de la ora 19. Printe cei care vor urca pe scenă pentru a încânta pe spectatori se număra: Alex Velea, Smiley, Horia Brenciu, Antonia, Andra, Voltaj, Inna, Connect-R, Akcent, Vunk, Corina, Puya, Sore, B.U.G. Mafia, Lora, Ruby, Hi-Q, Deepcentral, Elena Gheorghe, Andreea Banica, Cabron, What’s Up, CRBL si Grasu XXL.

forza-zu-afis-iasi-515x724

Posibiliatea nr. 3: Lansează avionul visurilor tale

Pentru cei care nu sunt familiarizaţi cu conceptul de comunitate ce care îl propun cei de la Incubator 107 vă las aici link-ul cu site-ul lor oficial pentru a vă introduce în această frumoasă lume a celor care dăruiesc din cunoştinţele şi priceperea lor.

Evenimentul propus de Incubator 107, ce va avea loc pe data de 17 mai în Iaşi, propune parcurgerea următorilor paşi:
-Pasul 1: Învață cum se construiește un avion de hârtie.
· Pasul 2: Vino la incubator107 (în Iași la cafeneaua Acaju, Str. Sf. Sava, nr. 15, langa ProTV) și ia o hârtie specială pentru avionul tău.

· Pasul 3: Construiește-ți avionul și gândește-te la pasiunea ta.

· Pasul 4: Vino cu avionul tău pe 17 mai la ora 18:59 în Piața Unirii, langă statuie.

· Pasul 5: Lansează avionul de hârtie la ora 19.00 și pune-ți o dorință.

· Pasul 6: Recuperează imediat avionul de hârtie, păstrează-l ca amintire și părăsește locația, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.

Hai să fii aviator pentru incubator!

PREVIEW ing afis-01

Propunerea nr. 4: Poartă o ie oriunde te-ai afla

Acest eveniment este propus de revista The One. În data de 17 mai toate româncele de pretutindeni sunt îndemnate să poarte o ie, pentru a ne aminti că suntem români, că suntem autentici şi că simbolurile portului naţional sunt încă de actualitate chiar şi pentru femeia modernă a anului 2013.

Având toate aceste evenimente pe mână vineri seara, eu zic să puneţi o ie pe voi, să o purtaţi cu mândrie, să lansaţi avionul de hârtie cu dorinţa pusă în gând, pe urmă să treceţi pe la CTS Corner din Palas Mall  şi să vă îndrăgostiţi la un speed dating, iar în final să incheiaţi seara pe muzică de distracţie la Forţa ZU. Merge?

Poate vă întrebaţi ce voi face eu vineri, 17 mai. Eu voi participa la banchetul de la terminarea facultăţii, moment emoţionant şi totodată motiv de petrecut alături de colegii cu care am împărţit bune şi rele pe parcursul a 5 ani de studenţie.

Voi ce alegeţi să faceţi pe 17 mai?

4 răspunsuri to “17 mai”

  1. miki 17 Mai 2013 la 8:30 #

    Din toate, eu as purta o ie. Daca as avea =(( Cand eram mica, ma imbracau cu ie si cu fusta plisata de la costumul de pionier, insa acelea au fost ultimele doua ii pe care le-am avut in toata viata mea de pana acum. Cred ca am sa incep sa ma uit dupa o ie, ca se pare ca e un „must” al verii 2013, nu?

    • dianafoc 17 Mai 2013 la 11:07 #

      Cam asa ceva Miki, trebuie sa-mi iau si eu o ie de purtat pe strada, pentru ca singura pe care o am e de la strabunica si are 100 de ani, deci clar e piesa de muzeu!

  2. mihaela pojogu 17 Mai 2013 la 12:25 #

    Din pacate ia de la sat a cam disparut, mai ales la bunicii mei.. Mi-am dorit mai mult decat “must” al verii 2013. Cea de cand eram copil nici nu-mi mai vine si e si patata.

    • dianafoc 17 Mai 2013 la 13:05 #

      Mihaela, nu stiu daca ia a devenit un must al acestei veri, dar cu siguranta nu trebuie sa lipseasca din garderoba unei femei, ne reaminteste de unde am plecat! Sa imi spui daca te hotarasti sa iti iei una!

Lasă un răspuns

