Gala Premiilor UNITER 2013

16 Mai

Buna seara!

Am participat cu mare drag luni seară la Gala Premiilor UNITER 2013, eveniment ce a avut loc la Sala Mare a Teatrului Naţionla „Vasile Alecsandri” din Iaşi.

Într-o atmosferă de poveste, conferită şi de eleganţa sălii proaspăt renovată, marile personalităţi  ale  teatrului românesc au păşit cu emoţie şi entuziastm  pe scenă ca  să-şi primească premiile, ce stau mărturie în privinţa valorii  creaţiei lor artistice.

Vă las să vizualizaţi o serie de fotografii surprinse la eveniment:

DSC05892

DSC05893

DSC05889

DSC05906
Ion Caramitru şi Ana-Maria Marinca

DSC05910
Ion Caramitru şi Medeea Marinescu

DSC05925
Ion Caramitru şi Tudor Gheorghe

DSC05930
Beatrice Rancea – director al Operei din Iaşi

DSC05931
Ilinca Tomoroveanu şi Traian Stănescu

DSC05936
Mihai Malaimare

DSC05934
Marius Manole şi Medeea Marinescu

Seara a fost o realmente încântare a spiritului, o ocazie poate unică din viaţa mea şi ţin să-i mulţumesc celei care a făcut posibil acest lucru şi anume Irinei Enea – PR În oraş.ro

Ca să nu închei într-o notă discordantă cu tematica blogului meu, am să vă prezint şi ţinuta pe care am purtat-o la acest eveniment. Alături de mine a fost şi Miki, o prezenţă plină de stil şi eleganţă.

DSC_0689

DSC_0690

DSC_0711
Am purtat rochie Diamond by Julien Macdonald for Debenhams, pantofi Zara, plic Moon by Dana Rogoz
Pozele în parte îi aparţin lui Miki şi le-am utilizat cu acordul ei.

3 răspunsuri to “Gala Premiilor UNITER 2013”

  1. miki 16 Mai 2013 la 10:24 #

    Tu, spre deosebire de mine, ai stiu si ai spus cine-i pletosul de langa Medeea :p
    Chestia cu „plina de stil si eleganta” parc-as pune-o intr-o rama, ca sa-mi creasca self-esteemu’ cand e down din varii motive. Mersi!
    Ti pup!

  2. Maria 12 Octombrie 2013 la 13:06 #

    nu vinzi geanta? 😀

    • dianafoc 12 Octombrie 2013 la 23:34 #

      Maria, sunt incantata ca iti place geanta! Sincer nu o pot vinde pentru ca tin mult la ea si este una dintre gentile mele preferate! Sunt convinsa ca poti gasi in colectia Danei Rogoz una pe gustul tau! Hugs!

Lasă un răspuns

