Moon by Dana Rogoz

12 Mai

Salut!

În urmă cu ceva timp am achiziţionat plicul din colecţia Moon by Dana Rogoz. Pe Dana o urmăresc de mult timp, de dinainte de a avea şi eu blogul meu. Pe pagina ei găsesc mereu idei inspirate şi consider că este un model de urmat în materie de modă.

Colecţia Moon a venit ca o gură de aer proaspăt în lumea accesoriilor, plicurile mizând pe ideea de versatilitate, deţinătoarea lor putând avea o nouă poşetă de fiecare dată când o poartă. De ce spun asta? Pentru ca plicurile deţin o faţă detaşabilă ce poate fi înlocuită cu altele din cadrul colecţiei, aşadar putem obţine o nouă poşetă ori de câte ori considerăm ca vrem să ne împrospătăm look-ul. Trebuie să menţionez de asemenea şi faptul ca plicurile pot fi accesorizate si cu lanţuri, pentru a putea fi purtate pe umăr, precum poşetele obişnuite.

Eu mi-am ales plicul negru pentru că se pretează mai mult la ţinutele la care am ales să-l port. Mi-ar fi surâs desigur şi varianta bej deoarece este vară, iar culorile deschise sunt cele mai indicate pentru acest sezon. Standard, plicul meu negru, a venit însoţit cu o faţă dublă, pe o parte de oglindă, iar pe cealaltă parte de piele neagră. Ceea ce îmi place cel mai mult la acest plic este originalitatea conceptului din spatele său, faptul că nu am mai întâlnit această ideea la o altă geantă şi nu în ultimul rând posibilitatea de a achiziţiona noi feţe pentru acesta, în vederea obţinerii unui nou model ori de câte ori am nevoie.

Las pozele să vorbească de la sine. Puteţi vedea cu ochii voştri calitatea şi atenţia pentru detalii care stau la baza acestei colecţii.

DSC_0396

DSC_0398

DSC_0400

DSC_0401

DSC_0402

DSC_0405

DSC_0406

DSC_0408

DSC_0409

Vouă ce impresie v-a lăsat Moon?

 

Update!

Abia recent am descoperit stiker-ul cu buze rujate pe care l-am primit odata cu plicul. Era ratacit prin husa si nu il observasem pana acum. Incantata nevoie mare l-am si lipit pe fata de oglinda. Cum vi se pare?

DSC_0088

9 răspunsuri to “Moon by Dana Rogoz”

  1. miki 12 Mai 2013 la 14:42 #

    S-o porti sanatoasa! Stiu ca ti-ai dorit-o mult!

    • dianafoc 12 Mai 2013 la 16:40 #

      mersi Miki, acum sper sa-i mai cumpar si un lant si niste fete, am sa vad ca va iesi 🙂

  2. mihaela pojogu 12 Mai 2013 la 19:22 #

    Wow, sa o folosesti cu placere, este speciala 🙂

  3. Nena 12 Mai 2013 la 20:16 #

    Foarte faina ideea pe care a avut-o Dana Rogoz si imi place ca-i poti atasa lant pentru a o purta pe umar.
    Sa o porti cu placere!

  4. Andreea 8 Noiembrie 2014 la 18:06 #

    Buna
    Merita investita? Ma gandesc sa imi cumpar si eu un plic…. le-am vazut la un targ….pretul mi se pare totusi destul de mare

    • dianafoc 9 Noiembrie 2014 la 20:26 #

      Hello!
      Am plicul de un an si jumatate si pot sa spun ca l-am purtat destul de rar. Chiar in acest moment in care iti scriu l-am scos din husa, ma uit la el si nu imi vine sa cred ca s-a patinat deja fata cu oglinda, precum cele vechi de 100 de ani. Concluzia, calitate proasta! Cred ca poti gasi posete mai dragute! Mie mi-a placut ideea, insa nu mi-am mai cumparat nici o alta fata, ramanand doar cu cea originala. Daca ar fi sa iti dau un sfat: asteapta reducerile de la All Shoes, unde poti gasi genti din piele de cea mai buna calitate la preturi de 200 de lei, insa acelea chiar rezista!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Plicul Moon cucereşte din nou! | dianaelenastoica - 1 Septembrie 2013

    […] un e-mail în care mă ruga să îi spun cât mai sincer dacă merită sau nu să achiziţioneze plicul Moon al Danei Rogoz. Eu mi-am dorit foarte mult această poşetă şi am achiziţionat-o fără să […]

Lasă un răspuns

