Lip balm

9 Mai

Salut!

Balsamurile de buze, sunt poate obiectul cosmetic care nu lipseste din trusa niciunei femei! Fie ca esti o persoana care se machiaza, fie ca esti adepta unui look mai natural, balsamul de buze confera ingrijire, catifelare, mai cu seama in anotimpul rece. De felul meu folosesc destul de rar balsamul de buze, pentru ca de obicei utilizez rujuri hidratante, si chiar nici iarna nu am probleme cu buzele crapate si uscate. In orice caz, o ingrijire temeinica a buzelor este un lucru de care trebuie sa tinem cont, indiferent de anotimp si de particularitatile cu care reactionam la factorii de mediu.

Pentru ca un balsam de buze sa functioneze trebuie sa contina multe elemente hidratante si protectoare, cum ar fi extractele din plante, vitaminele, factorii de protectie UV etc. Opinia mea este sa va feriti de exfoliantii destinati acestei regiuni, sa evitati balsamurile de buze ce pot contine acid salicilic sau mentol pentru senzatia de racorire si volum. Aceste ingrediente fac mai mult rau, usuca buzele si astfel intram in cercul vicios al aplicarii balsamului de buze la infinit.

Eu am in trusa mea doar doua balsamuri de buze.

Nr.1: Balsamul de buze de la Nivea pure&natural Musetel si Galbenele

Descrierea oficiala:

„Balsamul de buze NIVEA pure & natural muşeţel şi gălbenele asigură îngrijire naturală şi protecţie buzelor sensibile.

Uleiul de gălbenele şi extractul de muşeţel oferă un plus de protecţie buzelor sensibile şi le vindecă iritaţiile, în timp ce uleiurile de avocado şi de jojoba calmează şi catifelează.

Formula extrem de blândă face ca menţinerea sănătăţii buzelor să devină o plăcere zilnică.

Cum acţionează?

Oferă o îngrijire deosebit de blândă şi respectă pielea
– asigură o hidratare de durată
– fortifică buzele sensibile, lăsându-le fine şi catifelate.”

DSC_0336

DSC_0337

Balsamul de buze de la Nivea este ok, imi face placere sa-l folosesc, miroase natural, as vrea totusi sa-l incerc si pe cel cu ulei de masline de la aceesi firma, pentru ca am inteles ca ar fi mai hidratant.

Nr.2 Balsamul de buza Alverde cu Galbenele

Este un balsam de buze foarte bun, achizitionat din DM. Este extrem de hidratant si  emolient, devenind astfel preferatul meu. Nu am reusit sa obtin o descriere oficiala deoarece site-ul de la DM nu confera multe informatii, iar la tradusul din germana in romana nu m-am baga,t astfel ca va trebui sa ma credeti pe cuvant ca balsamul este bun.

DSC_0334

DSC_0335

Voi ce asteptari aveti de la balsamurile de buze?

Care sunt preferatele voastre?

3 răspunsuri to “Lip balm”

  1. Nena 9 Mai 2013 la 18:22 #

    Pentru ca am buzele foarte uscate indiferent de anotimp, caut un balsam de buze cat mai hidratant. Am incercat diverse, dar cel mai hidratant (si ieftin) mi s-a parut strugurelul cu echinacea si vitamina E de la TIS. Este organic, dar din punctul meu de vedere are un gust si un miros neplacut. Cu toate astea inca il folosesc pentru ca face minuni pentru buzele mele. Il aplic noaptea inainte de culcare si dimineata ma trezesc cu buze foarte moi.
    De la nivea il folosesc pe cel rosu care da luciu si o nuanta rozalie buzelor (dar foarte slab la hidratare). And i could go an for ages on lip balms subject :)). Am o colectie maricica.

    • dianafoc 9 Mai 2013 la 20:08 #

      Astept sa faci un articol cu balsamurile de buze pe care le ai! hugs!

      • Nena 10 Mai 2013 la 16:25 #

        Le voi aduna pe toate si voi incerca sa fac un mic top cu ele 🙂

Lasă un răspuns

