Decoraţiuni de Paşte

4 Mai

Bună dragii mei!

Sunt convinsă că aţi terminat pregătirile pentru masa pascală sau dacă nu, cu siguranţă nu mai aveţi foarte multe lucruri de preparat. Şi la mine pregătirile sunt aproape gata şi am zis să vă arăt astăzi, nu preparatele pentru masă, nu cozonacii scoşi din cuptor şi nici măcar ouăle înroşitestă, astăzi vreau să vad arăt decoraţiunile pe care le-am cumpărat gândindu-mă că ar arăta foarte bine pe masa de Paşte.

Primii prezentaţi sunt nişte iepuraşi foarte draguţi, care se pot umple cu jelly beans, ouă de ciocolată sau în cazul meu cu gummy bears.

DSC_0473

DSC_0475

DSC_0476

DSC_0478

DSC_0479

DSC_0481

DSC_0482

DSC_0488

Am ales de asemenea şi aceste ouă metalice pe care le-am umplut cu ouă de ciocolată.

DSC_0515

DSC_0517

DSC_0518

DSC_0519

DSC_0523

Vă mai prezint aceste beţe decorative din cauciuc, cu model de iepuraş.

DSC_0525

DSC_0527

În final nu pot să vă urez decât Paşte Fericit şi să aveţi sărbători liniştite alături de cei dragi!

DSC_0529

Un răspuns to “Decoraţiuni de Paşte”

  1. Mihaela Pojogu 8 Mai 2013 la 14:57 #

    Sunt foarte dragalase 🙂

Lasă un răspuns

