Sexy Pulp (Fiction)

29 Apr

Salut din nou!

Astazi va prezint din tolba mea de cosmetice luciul de buze Sexy Pulp de la Yves Rocher. Am vazut in newsletter-ul, pe care compania mi-l trimite lunar, ca la orice cumparatura de pe site voi primi cadou acest luciu de buze in nuanta cristal. Cum mereu raman in pana de gel de dus de la ei, numai bine cu aceasta ocazie am zis ca voi avea sansa sa testez un produs de machiaj intr-un mod gratuit.

Luciul de buze se vrea a fi pentru volum, captand si reflectand lumina intr-un mod in care buzele noastre sa fie puse in valoare, neavand o textura lipicioasa. Fiind primit cadou, nu ma asteptam a fi un produs minune si din pacate cam asa e. Nu din cauza ca luciul de buze nu si-ar indeplini functiile, ci pentru ca aceasta nuanta este complet nefericita, nu ma face sa arat decat de parca as avea ulei pe buze, dupa cum ii placea bunicii mele sa zica. Daca ar fi fost colorat, ar fi fost alta treaba, deoarece consistenta este cea potrivita, iar mirosul este incredibil de fructat si aromat.

52018_250

38021

Am observat ca pe site acest gloss are un pret destul de piperat, fie el chiar si la reducere, asadar ma bucura faptul ca am putut sa intru in posesia lui si sa-l testez fara a avea a o implicare financiara. Sunt convinsa ca in alta nuanta as fi fost mult mai incantata de acest luciu de buze astfel ca va pot recomanda cumpararea lui intr-o culoare care sa va avantajeze.

DSC_0416

DSC_0415

Voi de parere aveti de acest luciu de buze? Ati fi curioase sa-l testati?

2 răspunsuri to “Sexy Pulp (Fiction)”

  1. Buburuza 30 Aprilie 2013 la 11:51 #

    He he si eu tot asa l-am achizitionat ,insa eu am ramas in pana de demachiant,si astfel mi-am improspatat desaga cu cosmetice si cu acest gloss,care mie imi place,nu da el super mult volum buzelor mele insa il ador ca nu e lipicios foarte tare si rezista bine pe buze ….poate cand voi avea timp am sa fac si postul cu haulul del a YR voi exemplifica mai mult …Si da,pretul este foarte piperat pentru un simplu luciu de buze 😛

Lasă un răspuns

