New in

28 Apr

Hello!

Zilele trecute am primit comanda de pe Cosmetiq Shop. Este un site cu cosmetice originale foarte bune, la preturi fara concurenta.

Mi-am comandat oja Constance Carrol nuanta Touch of Pink. Cantitatea este foarte generoasa, si abia astept sa o pot purta.

DSC_0408

DSC_0424

Am mai comandat un luciu de buze solid. Are o culoare divina,nuanta este intensa, pigmentata cu reflexii aurii, care dau impresia de volum. Un alt punct forte este acela ca nu contine parfum.

DSC_0420

DSC_0422

DSC_0421

Comanda se realizeaza foarte simplu, produsele ajungand la destinatie in doar cateva zile. Cel mai probabil voi continua sa comand de pe Cosmetiq Shop, stocurile de produse reinnoindu-se constant. Mai trebuie sa mentionez ca in total pe produse, cu tot cu tranport, am platit sub 20 de lei.

Voi sunteti tentante sa dati o comanda pe Cosmetiq Shop?

4 răspunsuri to “New in”

  1. Constanta Murariu 29 Aprilie 2013 la 16:29 #

    Fain site-ul…si produsele…de preturi nici nu mai vorbesc, sunt foarte convenabile, chiar si pentru studenti 🙂

    • dianafoc 29 Aprilie 2013 la 16:40 #

      Da Coco, preturile sunt foarte convenabile, si chiar cu tot cu transport se ajunge la un total rezonabil. Abia astept sa vad ce produse vor mai primi in stoc!

  2. Mihaela Pojogu 29 Aprilie 2013 la 22:13 #

    mai dadusem peste el dar uitasem sa-l salvez, imi place foarte mult nuanta blushului 🙂

  3. dianafoc 29 Aprilie 2013 la 22:21 #

    Salut Mihaela, de fapt e luciu de buze, ca fard de obraz nu l-am incercat inca, oricum e o nuanta foarte frumoasa, mai trebuie doar sa-mi cumpar o pensula de buze!

Lasă un răspuns

