Tratament cu 2% acid salicilic de la Avon

25 Apr

Hello!

Am cumpărat acest tratament cu acid salicilic cu speranţa că poate voi scăpat cât de cât de imperfecţiunile tenului, având acest compus cu acţiune keratolitocă în compoziţie. Însă nici macar nu am avut parte de o exfoliere blândă ca să zic aşa. Este uşor de aplicat, se simte că acţionează, deoarece la nivelul tenului se resimt anumite senzaţii de furnicături, dovadă ca acidul salicilic din compoziţie „lucrează”, dar în cazul meu produsul nu mi-a făcut bine, dar nici rău.

Ce spun ei:
„Tratamentul pentru pete cu 2% acid salicilic. Formula cu Tehnologia ClearFade şi acid salicilic exfoliază pielea eficient, ameliorânt aspectul petelor.

Mod de folosire: Aplicaţi de 2-3 ori pe săptămână, în completarea îngrijirii cu gama Clearskin Professional. După demachiere, masaţi uşor pe piele, până la absorbţia completă a tratamentului. Dacă observaţi o tendinţă de uscare a pielii sau dacă aceasta se descuamează, reduceţi frecvenţa folosirii.”

DSC_0338

DSC_0340

Din cauză că nu am simţit nici un efect asupra pielii în urma folosirii produsului nu mă pot pronunţa în totalitate negativ în privinţa lui,iar din cercetările pe care le-a interprins pe net am obţinut informaţia cum că ar funţiona mai bine pe imperfecţiunile recente şi nu pe cele vechi.

Aşadar voi l-aţi încercat? Aţi obţinut un efect în urma utlizării lui?

Lasă un răspuns

