Supliform

24 Apr

Salut!

Cred că toţi dintre noi am încercat la un moment dat un produs de la Hofigal, fie că este vorba despre suplimente alimentare, ceaiuri sau produse cosmetice. Eu am încercat câte unul din fiecare categorie enumerată anterior, însă revin mereu cu drag la gelul Supliform, care lasă pielea foarte fină şi revigorată, mai ales fiind potrivit pentru o zi solicitantă.

Pe site am găsit următoarea descriere:
Compoziţie: produs natural din extracte de iederă (Hedera helix), castan sălbatic (Aesculus hippocastanum), ardei iute (Capsicum annum) şi uleiuri esenţiale.

Acţiune: datorită complexităţii substanţelor bioactive din compoziţie şi a efectelor sinergice dintre acestea, produsul accelerează microcirculaţia la nivelul articulaţiilor, ameliorează durerile reumatice, este vasculoprotector, antioxidant, antiinflamator, uşor revulsiv, contribuie la acţiunea lipolitică de îndepărtare a depunerilor excesive, inestetice de grăsimi, reface tonusul muscular, structura şi proprietăţile de elasticitate ale colagenului din ţesuturi.
Are acţiune revigorantă, decongestivă şi hidratantă care conferă pielii un aspect reîntinerit, plăcut şi catifelat, redându-i strălucirea naturală.

Recomandări: celulită, vergeturi, depuneri adipoase nedorite, dureri reumatice musculare şi articulare, fragilitate vasculară, tulburări ale circulaţiei periferice; pentru pielea predispusă îmbătrânirii premature şi protejarea ei împotriva factorilor nocivi din mediu.

Mod de administrare: se aplică în strat subţire de 1 – 3 ori pe zi pe zonele afectate, prin masaj blând, timp de 10 – 15 minute; se protejează cu căldură timp de 25 – 30 minute zona masată. Se utilizează în cure de minimum 10 – 12 zile.

Formă de prezentare: tub vernisat în interior cu un conţinut de 75ml/flacon 500ml.” Pe site se poate găsi şi în varianta de 500ml.”

DSC_0370

DSC_0375

Pentru o persoană sârguincioasă care îl foloseşte cu regularitate aceste gel poate fi foarte potrivit, rezolvând problemele inestetice ale pielii cât şi alte afecţiuni legate de microcirculaţie.

Eu recomand acest gel pentru că este destul de ieftin (eu îl cumpăr din Palas Mall, unde l-am găsit la un plafar vizavi de farmacia Sensiblu, la preţul de 7 lei) este revigorant, întră foarte bine în piele şi se absoarbe imediat.

Voi aţi încercat gelul Supliform? Cum vi s-a părut? Sunteţi tentate să-l cumpăraţi?

2 răspunsuri to “Supliform”

  1. miki 24 Aprilie 2013 la 8:29 #

    L-am incercat, nu mi-a displacut, insa eu fac parte din persoanele ne-sârguincioase :p aşa că şade frumuşel în dulap, aşteptând zile mai bune

Trackbacks/Pingbacks

  1. Produse consumate # 6 | Diana.Elena.Stoica - 12 August 2015

    […] proasta sau pur si simplu pentru a da un tonus pozitiv acestora. Daca doriti review gasiti aici […]

Lasă un răspuns

