Maroccan Argan Oil de la Avon

23 Apr

Salutări!
În vremurile trecute am folosit de la Avon un ser pentru par leave-in destinat vârfurilor deterioarate, însă nu mi-a plăcut în mod deosebit pentru că îmi simţeam părul un pic încărcat şi gras.

Nou lansat pe piaţă, serul de păr cu ulei de Argan, pare foarte interesant la o primă vedere mai ales că aspectul este acela a unui ulei de Argan pur. Are pompă dozatoare, fiind aşadar uşor de întrebuinţat. Conţine pe lângă uleiul de argan, vitaminele B5 şi E, promiţând o bună îngrijire a părului fără a-l încărca.

5

Am folosit serul timp de mai multe săptămâni, aplicându-l după fiecare spălare pe părul umed de-a lungul lungimii sale. Nu trebuie exagerat cu dozarea sa pentru că părul se va încărca fără motiv, două-trei pompe sunt suficiente. După uscare părul este lucios, mătăsos, uşor de pieptănat. Am fost surprinsă de rezultatele obţinute în urma folosirii acestui ser şi cred că îl voi recumpăra, deoarece am fost foarte mulţumită de el. Mai mult de atât l-am achiziţionat la reducere la preţul de doar 10 lei. Un adevărat chilipir!

DSC_0381

Voi aţi încercat serul de păr de la Avon cu ulei de Argan?

Un răspuns to “Maroccan Argan Oil de la Avon”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Şampon cu ulei de argan de la Alix natura | dianaelenastoica - 24 Septembrie 2013

    […] uleiul de argan am mai discutat şi în acestă postare, în care vă povesteam despre tratamentul de păr de la Avon cu ulei de argan marocan. Produsul […]

Lasă un răspuns

