Gel contur pentru ochi de la Tis

22 Apr

Hello!

Azi vreau să vă vorbesc despre creme de ochi. Eu am cearcăne de când eram mică datorită conformaţiei, osaturii etc. aşadar oricât m-aş odihni nu am să scap niciodată de aspectul tern din jurul ochilor. Aşadar sunt conştientă că nu trebuie să investesc sume enorme în produse cosmetice care jură că te scapă de cearcăne în 2 zile, dar pielea trebuie şi ea hidratată şi ingrijită cu produse sprecial destinate acestei zone mai sensibile a feţei.

Am folosit cu succes mai demult crema pentru ochi de la Tis, am schimbat-o cu o  cremă de la Balea şi recent m-am hotărât să revin la cea iniţială pentru că m-am simţit extraodinar cu ea. Doar că, din păcate, lotul pe care l-am nimerit este cam lichid, adică gelul meu pentru ochi seamănă mai mult a loţiune, nu are consitenţa cu care eram obişnuită, fiindu-mi foarte greu să-l aplic cum trebuie,  intrând greu în piele. Nu ştiu exact dacă este o problemă cu lotul ieşit din fabrică sau dacă a fost ţinut în condiţii necorespunzătoare, cert este că sunt puţin dezamăgită că nu am primit ceea ce mă aşteptam.

DSC_0373

DSC_0380

Am încercat în toate modurile posibile si imposibile să o utilizez, dar pur si simplu se împrăştie peste tot, curge de pe degete înainte să o pot aplica. Cred că o declar cauză pierdută, îmi pare rău că am nimerit un asemenea lot, şi probabil nu voi mai luat această cremă din nou pentru că mi-e teamă să nu păţesc la fel.

Voi aţi cumpărat gelul pentru ochi de la Tis?

Cum vi s-a parut?

3 răspunsuri to “Gel contur pentru ochi de la Tis”

  1. Mihaela Pojogu 22 Aprilie 2013 la 10:50 #

    Nu, nu l-am folosit, dar de la tis mi-au placut doua balsamuri de buze luate acum cativa ani din Mangalia dintr-un plafar de cartier. 🙂

    • dianafoc 23 Aprilie 2013 la 1:12 #

      Daca te vei gandi sa-l incerci sper sa nimeresti un lot mai bun decat mine…cel pe care l-am avut in trecut era exceptional si a costat doar 6 lei!

  2. cara 22 Aprilie 2013 la 10:59 #

    Buna! Te-am nominalizat la Versatile Blogger Award: http://carasbeautytoys.blogspot.ro/2013/04/the-versatile-blogger-award.html

Lasă un răspuns

