În seara aceasta vom fi Nightlosers

20 Apr

Salut!

Când este vorba să mă interesez despre ce se mai întâmplă în Iaşi accesez site-ul În oraş.ro care mereu oferă cele mai fresh detalii legate de evenimentele ce urmează să aibă loc în curând.

Astfel am aflat că azi , 20 aprilie,  cei de la Nightlosers concertează în Corner Bar. Sunt foarte curioasă să îi văd live, deoarece din câte îmi amintesc vin destul de rar aici în Iaşi. Biletele le-am luat de la faţa locului, alegându-mi în acest mod şi locurile în incinta barului. Ambianţa de la Corner Bar este una foarte chill, personalul a fost extrem de amabil şi cred ca va fi o seară foarte interesantă.

Vă voi ţine la curent cu un update mâine după concert!

534088_452056648202207_1471053438_n

DSC_0330

Voi ascultaţi Nightlosers? Vă plac?

Update: V-am promis impresii de dupa concert, care au intarziat fireste. In orice caz va pun la dispozitie o serie de poze din incinta Corner Bar unde a avut loc cantarea. Nu pot vorbi despre prestarea celor de la Nightlosers decat la superlativ, mi-au placut extraodinar de mult si va rog sa nu ratati nici un concert de-al lor.

DSC_0332

DSC_0337

DSC_0388

 

Lasă un răspuns

