Mască cu minerale de la Marea Moartă de la Balea

19 Apr

Salutări!

Cine îmi poate spune că nu a încercat toate măştile de faţă posibile şi imposibile în speranţa că poate tenul va fi mai luminos, mai strălucitor, mai curat şi neted? Eu cu siguraţă am încercat multe la viaţa mea, de la cele de la Avon, la cele care se găsesc în Kaufland, măştile cu argilă de la Farmec până la toată gama de măşti de faţă de la Balea. De obicei măştile de faţă de la Balea se aplică pe ten, se lasă 10 minute şi de îndepărteză cu un şerveţel cosmetic sau o dischetă de machiantă. Acesată metodă nu mi-a plăcut pentru că îmi simţeam tenul încărcat, ciudat, nu era senzaţia pe care speram sa o obtin în urma aplicării unei măşti de faţă.

Când toate speranţele mele erau cât pe ce să fie năucite am întâlnit, tot în gama Balea, masca de faţă cu minerale de la Marea Moartă, care din fericire se clăteşte cu apă după ce este aplicată şi lăsată un timp corespunzător pentru a-şi face efectul.

DSC_0346

Să vedem ce spun ei:

„Mască de faţă pentru toate tipurile de piele cu aloe vera şi argilă de la marea Moartă. Oferă îngrijire şi curăţare intensivă pielii.Substanţele minerale conţinute în argilă îndepărteză stratul superficial de piele moartă şi curăţă porii. Substanţele de îngrijire cum sunt muşeţelul şi aloe vera îngrijesc tenul. După utilizare tenul este curat şi odihnit.
utilizare: după curăţarea tenului, masca se aplică în strat subţire şi egal pe faţă. Nu se aplică în zona gurii şi a ochilor. Se lasă să acţioneze 15 minute după care masca uscată se spală cu apă călduţă. În funcţie de necesităţi se foloseşte de 1-2 ori pe săptămână.”

Opinia mea este una foarte pozitivă vizavi de această mască de faţă. O folosesc de multe luni şi nu am avut probleme cu ea de natură alergică, am obţinut rezultate mulţumitoare şi voi continua să o folosesc până când voi găsi alta, poate la fel de bună.

DSC_0347

Voi ce părere aveţi despre acestă mască de faţă? Sunteţi tentate să o cumpăraţi?

Un răspuns to “Mască cu minerale de la Marea Moartă de la Balea”

  1. Miss R 23 Aprilie 2016 la 23:59 #

    Tocmai ce am folosit aceasta masca acum 30 de minute si am cautat pe net sa vad ce parere au si alte persoane de aceasta masca. Nu regret ca am incercat aceasta masca dar data viitoare voi incerca si alt tip de masca de la Balea 🙂

Lasă un răspuns

