Geluri de duş cu cafea

17 Apr

Bună!

Am vrut iniţial să scriu un review pentru gelul de duş cu cafea de la Yves Rocher, însă am descoperit pe Asos  gelul de duş cu cafea de la Anatomicals,  şi incercând mai multe produse cosmetice de la ei am fost curioasă să văd care dintre cele două sunt mai bune. Aşadat voi da startul la acest duo-review.

Toată lumea este înnebunită după gelul de duş cu cafea de la Yves Rocher şi nu degeaba.Este pur si simplu senzaţional.
Cunosc foarte multe persoane care l-au lăudat foarte mult şi, pentru că imi plac destul de mult produsele de la Yves Rocher, mi-am zis că nu este chip să nu îl încerc şi eu.

Cei de pe site spun următoarele:

„Regăsiţi în fiecare dimineaţă o senzaţie infinit delicată cu acest gel de duş cremă într-o textură onctuoasă în aroma intensă, învăluitoare a bobului de cafea din Brazilia.”

Eu sunt foarte mulţumită de acest gel de duş,deşi nu beau cafea,însă mirosul este foarte fresh şi energizant conferindu-ţi o stare de bine în general.

Un alt plus al acetui gel de duş este faptul că are o textură mai onctuoasă şi astfel se consumă mai greu.

Preţul este in jur de 10 lei pentru 200 ml

DSC_0110

Gelul de duş de la Anatomicals cu cafea nici măcar nu se apropie de cel de la YR. Are o textură de gel uşor colorat în cafeniu şi cu un miros ce aduce mai mult a cappuccino decât a cafea. Un alt minus este faptul că nu prea face spumă, iar mirosul nu persistă deloc după duş. Singurul atu este ambalajul extrem de haios, ca la toate produsele Anatomicals. Cu siguranţă nu este un produs de recumpărat, dar cred că cel mai probabil voi pune gelul de duş de la YR in recipientul de la Anatomicals şi astfel mă voi alege cu un gel de duş magnific într-un ambalaj pe măsură.

DSC_0367

DSC_0370

DSC_0369

DSC_0368

Vreau să aud opiniile voastre! Aţi încercat gelul de duş de la YR ? Ce părere aveţi despre el? Vă tentează să-l cumpăraţi?

2 răspunsuri to “Geluri de duş cu cafea”

  1. Mihaela Pojogu 18 Aprilie 2013 la 18:07 #

    As fi printre putinele bloggerite care nu l-a incercat pe faimosul cu cafea YR 🙂
    Imi place recipientul cu tenta vintage a celui de al doilea.

    • dianafoc 18 Aprilie 2013 la 19:20 #

      Cei de la Anatomicals nu exceleaza la capitolul calitatii cosmeticelor in sensul ca nu sunt mai grozave decat cele de pe piata actuala, dar eu continui sa le cumpar pentru ambalajul inedit, pentru ca fiecare vine cu povestea lui!

Lasă un răspuns

