Cosmeticele mele

15 Apr

Salutari tuturor!

Zilele trecute am fost nominalizată de Cara  să fac o postare cu toate articolele cosmetice pe care le deţin şi pe care le folosesc zi de zi în procesul de machiere. Am fost destul de intimidată de colecţia sa impresionantă de produse de machiaj pe care le deţine, însă am decis totuşi să vi le prezint şi pe ale mele. Recunosc faptul că sunt puţine, dar sunt toate folosite, iar pe viitor sper că voi avea o masă de toaletă care îmi va găzdui multe minunăţii.

Voi începe cu o imagine de ansamblu a produselor cosmetice ce le folosesc pentru faţă

DSC_0353

Fondul meu de ten preferat este cel de la Max Factor Face Finity, acoperă imperfecţiunile bine şi pot să spun ca sunt extrem de mulţumită de el fiind deja la al doilea flacon. Fondul de ten La Roche-Posayl-am cumpărat vara aceasta, însă din păcate mi-am ales o nuantă prea deschisă. Acum îl folosesc ca şi corector. Are o mare putere de acoperire şi consider că în nuanţa potrivită şi-ar fi făcut foarte bine treaba.

DSC_0354

Blush-urile imi sunt foarte dragi, le folosesc cu plăcere, au toate nuanţe diferite astfel că imi pot diversifica machiajul. Trei sunt compacte, iar unul singur, cel de la MUA, este cremă.

DSC_0356

Corectorul de la Elf nu este stralucit, işi face treaba aşa şi aşa, deci nu cred că îl voi recumpăra. Pudra compactă L’oreal mă ajută să scap de luciu, să am un aspect mat al tenului, iar pudra iliminatoare de la Elf este extraodinară, o recumpăr mereu cand se termină.

DSC_0357

Acum urmează produsele de ochi. Sunt puţine nuanţe care mă pun în valoare şi care se potrivesc cu nuanţa tenului meu, astfel că majoritatea nuanţelor sunt calde, rozalii sau pământii. Pentru iluminare mai folosesc o paletă de la Elf care e dificil de utilizat deoarece nu are o textură compatibilă cu fondul de ten şi uneori poate strica machiajul.

DSC_0358

DSC_0360

Creioanele de ochi le folosesc destul de rar, cel mai mult îmi place cel de la Korres şi cel de la Yves Rocher. Tuşul de ochi e sub formă de stilou luat de la Oriflame. Pentru mine este foarte bun, se consumă greu, este pigmentat, şi îl folosesc extrem de uşor. Rimelurile sunt în număr de două pentru că vreu să fiu sigură că apuc să le utilizez înainte de a expira. Ambele, atât cel de la Yves Rocher cât şi cel de la MaxFactor, sunt foarte bune. Am uitat să menţionez de baza de machiaj de la Avon al cărei review îl găsiţi aici, cât şi de gelul fixator de la Essence care nu este extraordinar şi nu cred ca îl voi recumpăra.

DSC_0362

Rujurile nu sunt multe, dar le folosesc sârguincios, alături de creioanele de buze şi de gloss-uri şi balsamuri de buze.

DSC_0363 Pensulele mele cred că pot jigni pe oricine ia în serios arta machiajului, deoarece sunt în număr mic, dar mai am pe lista de aşteptare câteva ce sper că le voi achiziţiona în curând.

DSC_0364

Care sunt produsele voastre preferate de machiaj?

5 răspunsuri to “Cosmeticele mele”

  1. Mara Rizea 16 Aprilie 2013 la 0:17 #

    Si eu am Toleriane de 2 ani si sunt super multumita de el.Cand mi l-am cumparat prima data si am vazut recipientul micut si cat costa..vai mama ,dar ma tine cam 6 luni si isi face treaba genial.Te pup

    • dianafoc 16 Aprilie 2013 la 9:19 #

      Da si eu sunt multumita de el, doar ca e cu o nuanta prea deschis pentru mine si ma face prea palida, insa il folosesc ca un corector si imi place! Cred ca il voi recumpara! Te pup!

  2. miki 16 Aprilie 2013 la 8:07 #

    Eu zic ca sunt destule! Eu am mult mai multe si, dupa cum ti-am mai spus, nu apuc sa le folosesc pe toate. Deci, bani aruncati!

    • dianafoc 16 Aprilie 2013 la 9:17 #

      Te inteleg pe deplin, eu astept sa le consum pe unele ca sa-mi achizitionez altele, plus ca am cam de toate cat sa-mi fac un machiaj reusit! te pup

  3. Mihaela Pojogu 16 Aprilie 2013 la 21:30 #

    Nici macar toate chestiile de baza nu le am cum ar fi bronzer.. , dar nu conteaza, ma pot machia si fara ele momentan; chiar daca am pensule mai multe, nu le folosesc pe toate, deci nu-i bai.
    🙂

Lasă un răspuns

