Prom Fever

11 Apr

Hello!
Aşa după cum am promis a venit momentul să vă prezint wishlist-ul meu pentru banchet. Petrecerea de la sfârşitul facultăţii va avea loc pe data de 17 mai. Pare că este mult timp până atunci, dar socotind faptul ca vreo 7 zile aşa în mare vor fi ocupate cu pregătitul şi sărbătoritul Paştelui, iar banchetul şi cursul festiv vin imediat după această sărbătoare,  încep de pe acum să achiziţionez întreaga garderobă pentru eveniment.

Prima pe listă şi cea mai imprtantă este evident rochia. Am mai fost prin oraş, m-am uitat, selecţia nu este foarte mare, nefiind încă sezonul de nunţi, botezuri, petreceri şi alte nebunii, întreprinzătorii nu au adus rochii de ocazie, aşadar am cam ajuns la disperare în această privinţă. În tot cazul am dat un search pe Google şi am ales nişte modele pe care eu consider că aş avea şanse să le găsesc şi în magazinele noastre, pentru că pe net sunt nişte modele superbe, dar am zis să fiu realistă şi să mă gândesc şi la ce aş putea găsi pe teren.

rochii-banchet-15

images

ab10cd4d-c60a-40fe-ab6e-54363659727d-680x1024

unique-prom-dresses

Rochii-de-seara (426)

promheader042712_MediumWide

jane-norman-black-monochrome-sequin-prom-dress-product-1-5512169-351452167_medium_flex

4527057827_0196cb2d5b_z

1-prom-dresses-for-bridesmaids

Modelele sunt doar aşa orientative, sunt sigură că voi ajunge acasă cu orice alt model înafară de cele prezentate mai sus pentru că de obicei cam aşa se întâmplă. Tot în căutarea mea frenetică pe net de rochii am găsit şi vechea rochia mea de la Topshop care, stupoare, este purtată de două celebrităţi de peste ocean. Hmmm interesantă chestie, nu?

topshop

stacy-v-taylor

Lăsând acest fapt divers la o parte, vine acum şi problema pantofilor. Cei mai frumoşi i-am zărit în Zara:

2361201040_1_1_3

2361201040_2_1_3
sursa

2355201040_1_1_3

2356201040_2_2_3
sursa

2353201113_1_1_3

2353201113_2_1_3
sursa

2353201040_2_3_3

2353201040_1_1_3
sursa

2204201040_1_1_3
sursa

Cât despre poşete, mie îmi este gândul încă de la lansarea lui, la plicul din colecţia MOON by Dana Rogoz. În funcţie de rochie îl voi alege pe cel crem sau pe cel negru. Mie îmi place foarte mult ideea plicului versatil ale cărui feţe detaşabile se schimbă pentru obţinerea unui look nou de fiecare dată. Deşi preţul poate părea la o primă vedere piperat, fiind din piele şi modelul fiind unul original,eu zic că îşi merită valoare pe deplin!

???????????????????????????????

???????????????????????????????
Pozele sunt luate de pe site-ul Danei Rogoz.

În ultima poză vă arăt o rochie găsită pe site-ul miniPRIX care mi se pare potrivită pentru cursul festiv.

mini

Voi ce părere aveţi de alegerile mele?

Ce magazine îmi recomandaţi pentru căutarea mea frenetică de rochii de ocazie?

2 răspunsuri to “Prom Fever”

  1. Alina 16 Aprilie 2013 la 19:34 #

    Buna!
    Si eu sunt in febra pregatirilor de sfarsit de facultate, cu exceptia faptului ca eu nu merg la banchet, asa ca sunt in cautari doar dupa o rochita pentru festivitate. Eu voi merge ori pe combinatia asta: http://www.bonprixro.eu/ro/offer.htm?pr=90715&reko=o + http://www.tinar.ro/pantofi-albastri-barbra.html
    …sau 2: http://www.bonprixro.eu/ro/offer.htm?pr=93794&reko=o + https://www.miniprix.ro/produs/1031100/Pantofi-din-catifea-cu-toc-auriu

    Sincer imi plac rochitele alese de tine pentru banchet, insa aia pentru festivitate nu ma incanta absolut deloc! Am aruncat o privire pe miniprix la rochite si majoritatea sunt foarte urate, ori am eu gusturile diferite, ori acolo predomina naspeturile. Cu greu am gasit rochitele astea care s-ar potrivi cat de cat pentru festivitatea de absolvire (sau mai bine zis, pe care le-as purta eu la absolvire daca nu as avea alte optiuni) :
    https://www.miniprix.ro/produs/1001163/Rochie-mini-de-ocazie
    https://www.miniprix.ro/produs/1019089/Rochie-mini-din-catifea
    https://www.miniprix.ro/produs/1027950/Rochie

    Si cam atat…..
    Rochite foarte faine insa ceva mai scumpe decat Miniprix, gasesti pe Bonprix. Dupa cum vezi, acolo mi-am gasit si eu rochiile. Ca magazine nu stiu ce sa-ti recomand, eu stau in Cluj si aici sunt cateva locuri unde gasesti chestii faine dar scumpe.

    Sunt curioasa care va fi alegerea ta finala! 🙂

    • dianafoc 18 Aprilie 2013 la 22:30 #

      Salut! Deja eu mi-am ales ţinuta pentru banchet şi pantofii, nu va ma dura mult şi am sa postez un articol complet cu tinuta pe care o voi purta atat la cursul festiv cat şi la banchet. Până la urmă mi-am dat şi eu seama ca ultima rochie, cea de pe Miniprix era una tare nefericita si oricum nu o voi achiziţiona. Per total rochia si pantofii nu m-au costat exagerat de mult!

      Din alegerile tale eu aş miza pentru a doua variantă! Sandalele cu toc auriu sunt foarte dragute!
      Sa ma tii la curent cu alegerile tale finale OK?

Lasă un răspuns

