Noutati de la Yves Rocher

10 Apr

Buna!

Yves Rocher ne surprinde iar cu o noua tentatie careia nu am putut sa-i rezist si anume la orice comanda, daca esti abonat la newsletter, primesti cadou un gloss pentru volum.

NLT2_01

NLT2_02

In opinia mea oferta este tentanta si eu mi-am si comandat un gel de dus cu lamaie verde din Mexic. Costul total a fost de doar 20 de lei, dar cu siguranta valoarea coletului este mult mai mare datorita luciului de buze!

17976

Voi ce ziceti de oferta? Sunteti tentate?

Revin cu detalii imediat ce primesc produsele!

Va doresc o zi minunata si va anunt ca in curand voi posta un articol cu wishlist-ul meu pentru tinuta de BANCHET!

Keep in touch!

2 răspunsuri to “Noutati de la Yves Rocher”

  1. miki 10 Aprilie 2013 la 19:24 #

    Nu stiu de ce, insa nu ma tenteaza foarte tare produsele YR. Poate si pentru ca ce am avut pana acum au fost cam „apa de ploaie”

  2. dianafoc 10 Aprilie 2013 la 19:40 #

    Mie imi plac destul de mult! rimelul meu roz de la ei este foarte fain! in rest la creme mai dau rateuri ei din cand in cand, dar per total produsele sunt misto si cand mai prind o oferta comand de la ei fara probleme! te pup!

Lasă un răspuns

