Salut! Am 23 de ani şi locuiesc în România

6 Apr

Te-ai gândit vreodată la poziţia ta în această lume, la contribuţia pe care pe care o aduci? Recent pe BBC News am descoperit o aplicaţie care a fost dezvoltată cu ocazia atingerii pragului de 7 miliarde de locuitori ai planetei (lucru ce se întâmpla în urmă cu 2 ani). Este o cifra care stârneşte îngrijorare, ce nu se opreşte numai aici, estimându-se că în următorii 50 de ani cifra va ajunge la 9 miliarde!!

Concluziile se pot trage destul de uşor din fotografiile ce urmează. România are natalitate în scădere, o motalitate în creştere, şi mulţi emigranţi. Totuşi parcă stăm mai bine decât alte naţiuni, poate sunt eu tânără şi optimistă, poate că viaţa ţi-o faci şi tu aşa cum vrei, cert e că posibilităţile sunt la îndemâna noastră.

bun4

bun5

bun

Un alt site interesant este acela la care am fost direcţionată de BBC şi anume 7bilionandme unde am aflat alte statistici simpatice, toate raportate la MINE şi cum mă poziţionez eu în această lume vastă şi diversificată.

bun6

bun1

bun3

bun10

bun7

Când m-am născut am fost a 5,227,831,257 persoană din întreaga lume! Tu a câta ai fost?

Lasă un răspuns

