De azi devin ambasador!

27 Mar

ZorileStore în colaborare cu Blogawards.ro ne propun pentru această primăvara o noua campanie şi anume să devenim ambasadori pentru Zorilestore şi să ne ocupăm de testarea şi prezentarea minunăţiilor de papucei din acest magazin.

ZorileStore

Eu mi-am ales nişte delicaţi papuci sport de culoare crem, mai precis Pantofi casual CAT pentru femei KEA CANVAS, pentru că tot vine vara şi voi avea nevoie de ceva comod pentru a defila ori la un picnic ori pur şi simplu la o plimbare prin parc.

2_304550_FMN_1363237637

Mi-a fost foarte greu să aleg din secţiunea-Curăţenia de primăvară– pentru că mi-au facut cu ochiul foarte multe perechi de papucei.

Campania se desfăşoară în perioada 27.03.- 26.04 cu ajutorul magazinului Zorile Store şi Blog Awards .

Voi ce părere aveţi despre papucei ? Vă plac?

Update: Din păcate nu mai sunt în stoc papucii menţionaţi mai sus şi a trebuit să mă orientez rapid către alţii şi anume Papucii Grenha pentru femei Jazz

2_15586_21657_1363241786

Abia aştept să-i primesc şi să îi testez!

3 răspunsuri to “De azi devin ambasador!”

  1. miki 27 Martie 2013 la 18:23 #

    Faini papucii alesi de tine! Din pacate, oferta pentru marimea 39 e foarte „subtire”

  2. dianafoc 27 Martie 2013 la 18:54 #

    stiu Miki am vazut! Mi-au placut mai multi papucei de acolo, dar am zic ca o pereche sport imi prind bine pentru ca momentan nu detin nicio pereche de acest gen! si perechea aleasa de tine e super frumoasa!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Au sosit Zorile (Store)! | dianaelenastoica - 13 Aprilie 2013

    […] ambasador ZorileStore” urmând să primesc spre testare o pereche minunată de papucei din secţiunea “Curăţenia de primăvară” […]

Lasă un răspuns

