Stilul meu 24/7

25 Mar

logo

Deşi primăvara se lasă aşteptată, iar inima ne îngheaţă la apariţia fulgilor răzleţi, gândurile noastre deja zboară la zilele însorite, la copacii înmuguriţi, la adierea vântului cald ce ne va mângâia obrajii. Cum primăvara este anotimpul noilor începuturi, al trasformărilor radicale şi al reinventării stilului personal, vă invit să vă redefiniţi şi reînnoiţi garderoba cu ajutorul magazinului de haine online Style 24⁄7.

Colecţia Primăvară 2013 a magazinului online Style 24⁄7 aduce la un loc cele mai în vogă tendinţe regăsite la nivel internaţional, pentru a începe o primăvară cu stil. Astfel , din vasta categorie de produse de pe site ( jachete, rochii, bluze, pulovere, veste, pantaloni etc ) vom putea alege hainele şi accesoriile ce ne caracterizează, având la dispoziţie o gamă diversificată de articole vestimentare ce ţin pasul cu noile influenţe din modă.

Style 24⁄7 se adresează femeilor elegante şi mereu în tendinţe. Am rămas plăcut impresionată să găsesc articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte de o calitate superioară la preţuri accesibile. Mi-au atras atenţia în special colanţii cu imprimeuri deosebite şi îndrăzneţe, bluzele şi rochiile animal print, fusta cu paiete asimetrică ce se potrivesc de minune cu o femeie încrezătoare, puternică şi nonconformistă. De asemenea , gama variată de haine şi accesorii pot încânta şi femeile pline de romantism prin rochii diafane din dantelă, rochii cu imprimeuri florale, brăţări cu perle sau broşele în culori vesele.

Din colecţia Primăvară 2013 eu mi-am ales o pereche de pantaloni skinny bej, o geantă stilată crem şi un set de brătări cu perle aurii.

page

Style 24⁄7 pune la dispoziţia clientelor sale şi o secţiune specială Sale unde puteţi găsi haine şi accesorii la preţuri extrem de avantajoase. Nu m-am putut abţine să nu îndrăgesc din prima clipă această bluză cu cap de leopard, ce mi se pare senzaţională.

style

Trebuie să amintesc şi faptul că puteţi achiziţiona produsele dorite atât de pe magazinul online Style 24⁄7 cât şi de la cel aflat în Centrul Vechi pe strada Lipscani nr.77 ( Clădirea Voaleta ) deschis zilnic între orele 10-22.

Voi cum vă pregătiţi pentru o primăvară cu stil?

4 răspunsuri to “Stilul meu 24/7”

  1. miki 25 Martie 2013 la 10:17 #

    Ia sa vedem daca ma tenteaza ceva…

    • dianafoc 25 Martie 2013 la 10:31 #

      Sa-mi spui daca iti face ceva cu ochiul! 🙂

  2. Nena 25 Martie 2013 la 14:45 #

    Desi imi este greu sa port si sa combin imprimeurile in general, imi place foarte tare o jacheta animal print (desi as fi vrut sa aiba buzunare decat jos, nu si sus).
    http://www.style247.ro/jachete/jacheta-animal-print.html

    • dianafoc 25 Martie 2013 la 19:17 #

      Daca te hotarasti sa porti imprimeu animal sunt sigura ca vei gasi ceva pe placul tau si poti incepe cu un accesoriu, precum o esarfa!

Lasă un răspuns

