Yves Rocher apă demachiantă cu albăstrele

24 Mar

Bună din nou!

Zilele astea clar mă axez pe review-uri la produsele de la Yves Rocher pentru am comandat o mulţime de produse de la ei în ultima perioadă şi doresc să împărtăşesc si cu voi impresiile pe care mi le-am făcut în legătură cu acestea.

Astăzi am să vă vorbesc despre apa demachiantă cu albăstrele pentru ochi si faţă.
Iata ce spun ei:

“Îndepărtați orice urmă de machiaj dintr-un singur gest!Apa demachiantă pentru ten și ochi :

-Elimină machiajul și impuritățile din zona tenului și ochilor
– Formula sa delicată, sub formă de gelcalmează și revigorează instantaneu
– Se adaptează ochilor sensibili
– Nu se clătește.

Avantaj : formula sa delicată, sub formă de gel, care demachiază cu delicatețe.
Se aplică pe ten și ochi cu o dischetă din bumbac.”

În opinia mea:

Ambalajul este practic,iar conţinutul este gelatinos-apos de culoare incolor,desi ambalajul este albastru precum florile ale căror extract îl conţine.
Mirosul este puţin neplăcut ,deşi nu mă aşteptam la acest lucru si de asemenea poate fi uşor iritant pentru cei cu pielea sensibilă deoarece are în compoziţie alcool.

În concluzie sunt destul de multumită de calităţile acestui demachiant şi cred ca am sa-l recumpăr.Preţul este de 22 de lei pentru 200 ml,insă de obicei se găseşte la reducere.

DSC_0152

Voi l-aţi incercat sau măcar vă tentează?

4 răspunsuri to “Yves Rocher apă demachiantă cu albăstrele”

  1. coco 24 Martie 2013 la 22:03 #

    nu am apucat sa o incerc…mi-a luat-o fiica-mea :)))

    • dianafoc 25 Martie 2013 la 8:45 #

      Ce ciudat! Mi-au aparut comentrariile tale la spam!
      Este faina apa de machianta, nu ma asteptam, sa o incerci si sa-mi spui cum ti se pare!
      o zi faina iti doresc!

  2. Ioana Rosu 25 Martie 2013 la 10:07 #

    Am si eu o sticluta care asteapta sa fie folosita. Sper sa mi se potriveasca 🙂

    • dianafoc 25 Martie 2013 la 10:31 #

      Si eu sper sa te impaci bine cu apa demachianta!

Lasă un răspuns

