MUA

14 Mar

Hello!

Va scriu cu intarziere si printre picaturi pentru ca dupa cum a-ti putut vedea particip la Spring SuperBlog,iar etapele curg rau peste mine si nu am mai apucat sa ma ocup de blog asa cum as fi vrut.Astfel si postarea de astazi este cu intarziere….prea multa poate,dar sper sa va placa si sa va foloseasca,v-am lasat cu cele ce urmeaza,o seara magnifica!

Cred ca cele mai multe dintre voi stiu de promotia facuta de MUA cu ocazia acumularii a 50.000 de like-uri pe Facebook si anume ofereau transport gratuit si 50% reducere la comenzi mai mari de 15 lire.

Realizand o comanda comuna am reusit sa intru in posesia primelor mele produse de la aceasta firma si sa-mi fac o parere generala despre calitatea ce o ofera.

Cele mai multe review-uri de pe net vor compara firma MUA cu ELF si nu se inseala deloc,am observat si eu aceasta asemanare a produselor in modul in care sunt prezentate,ambalate si asupra calitatii lor.
Tind insa sa spun ca MUA mi se pare superioara produselor de la Elf sau cel putin in privinta rujurilor cu care eu am avut o experienta nefericita in ceea cepriveste firma ultim mentionata.

Rujurile de la MUA sunt de calitate foarte buna,in culori placute,pigmentate, rezista foarte bine pe buze fiind si rezistente la transfert.

Nuanta 14 este un roz trandafiriu cu sclipici..nu prea am observat asta din pozele de pe site,insa nu ma deranjeaza foarte tare.

DSC_0095

Nuanta 12 este o culoare ce bate usor in portocaliu sau mai degraba in culoarea caisei,miroase a fructe,rezista mult pe buze si este mata.Dintre cele doua rujuri comandate este preferatul meu.

DSC_0099

Am primit si doua blush-uri,unul crema si altul pudra de care sunt foarte multumita,au o pigmentatie frumoasa,sunt rezistente si se comporta in general foarte bine.

DSC_0105

DSC_0108

In final ultimul produs din comanda este o oja,nuanta beige.Este foarte rezistenta pe unghii,are o culoare frumoasa si uniforma,insa singurul minus este pensula care este foarte rigida,dar se poate folosi.

DSC_0112

DSC_0115

In concluzie pot spune ca aceasta firma este foarte buna in ceea ce priveste raportul calitate/pret si o recomand cu mare caldura.

Voi ati incercat produsele de la MUA?Cum vi s-au parut?Ati fi tentati sa le comandati?

Lasă un răspuns

