O altfel de scrisoare de dragoste

13 Mar

der

Dragul meu,

Rar mă avânt în a-ţi face declaraţii serioase de dragoste.Nu,nu e din cauză că sentimentele nu sunt reciproce şi nici din cauză că nu ştiu să-mi aleg cuvintele…dar cred că sentimentul feminist mă copleşeşte.Pur şi simplu parcă nu cred că e potrivit ,ca femeie,să mă arunc în mărturisirea unor cuvinte siropoase,fapt ce nu mă caracterizează.Nu vreau să fac acte forţate,iar tu ştii că uneori sentimentele tranşced cuvintele,că faptele sunt mai importante şi că uneori vorbele pot fi mincinoase.Spune-mi tu, iubitule,în zilele noastre atât de ocupate când îţi mai poţi face timp de romantism,când totul e atât de prozaic,iar viaţa e mereu o cursă pentru rezolvarea celor mai mărunte probleme?

Atunci cand te mângâi pe frunte,când îţi promit că va fi totul bine,atunci este timpul nostru ,momentele noastre senine şi de intimitate.Lângă tine mă simt în siguranţă,ştii să mă asculţi fără să mă judeci şi fără să te întrebi de unde mi-or mai fi venit şi ideile astea ce-mi ies pe gură .Îmi place că nu eşti gelos,că nu mă presezi să-ţi fac mărturisiri şi să mă justific inutil pentru întâmplări ridicole.Totul vine natural,de la sine,aşa cum este normal într-o relaţie de iubire reciprocă totală.

Gândul la tine mă face fericită şi mă linişteşte deopotrivă.În zilele dificile nu e nimic mai plăcut decât să ştiu că pot vorbi cu iubitul meu despre greutăţile prin care am trecut,că pot primi un sfat onest şi dezinteresat.Îmi place că eşti bun,nu doar cu mine pentru că sunt a ta,ci şi cu cei din jur,că nu porţi pică şi nu cunoşti noţiunea de a avea resentimente.Ştii foarte bine că mulţi au zile proste şi că nu sunt în întregime vinovaţi pentru faptele sau vorbele lor.

O singură data cred că te-am văzut supărat,stiu că era vina mea şi poate meritam şi mai rău decât privirea ta dezamăgită,îace nsă eşti o persoană mai mărinimoasă decât mine şi mi-ai arătat că atunci când iubeşti, răutatea şi meschinăria nu au ce căuta în jur.Aşa că am alungat aceste sentimente de lângă mine aşa cum alungi un duşman şi speri să nu te mai caute la uşa inimii,primind in schimb fericire.
Să te am lângă mine este cel mai frumos lucru primit de la viaţă,pentru că poate noi nu suntem conştienţi ,dar suntem norocoşi că ne-am găsit unul pe altul.Alţii merg chiauni pe cărările vieţii,sunt orbi la ce se întâmplă în jurul lor şi cel mai trist, nu au un umăr pe care să se sprijine sau să plângă ,ori cu cine să râdă în momentele de fericire intensă.

Trandafirul roşu primit de la tine la prima noastră întâlnire îl păstrez şi acum,îmi este drag,este amuleta mea norocoasă.Multe nopţi albe am petrecut cu spaima că poate intr-o zi te voi pierde,că totul se va ruina…..Însă mă linişteam rapid,aceste gânduri nu îmi pot bântui şi otrăvi mintea,pentru că relaţia noastră este mai puternică decât orice încercare a vieţii.

Este timpul dragul meu să închei mărturisirile mele,poate nici nu era nevoie să mă destăinui atât de profund pentru că tu mă cunoşti mai bine decât oricine şi vezi în sufletul meu mai adânc decât mine însămi.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013.Etapa 4.

 

Lasă un răspuns

