Noua gamă de îngrijire a tenului de la Yves Rocher

3 Mar

Hello!

De curând am primit cadoul de la Yves Rocher o minicremă de 15 ml din noua lor gamă de produse de îngrijire a tenului cu extract de frasin(cel puţin în newsletter apare extractul de frasin,pe site apare extractul de arţar,încă nu ştiu de ce apar discrepanţele acestea).

Iată ce spun producătorii despre cremă

“Un ten catifelat, suplu și relaxat pe durata întregii zile. Hrănește pielea intens. Reduce senzația de discomfort și de întindere a pielii. Formulă testată sub control dermatologic. 0% paraben, ulei mineral, colorant. Concentrat nutritiv de frasin”

După opinia mea crema este foarte emolientă şi intră imediat in piele,care devine catifelată si moale.Nu este iritantă si mă înţeleg destul de bine cu ea,probabil o voi şi cumpăra în varianta full size.

DSC_0093

Din aceeaşi gamă fac parte si o mască de faţă,o loţiune tonică şi una demachiantă cât şi un gel de curăţare a tenului.

Voi aţi încerca această gamă de produse?

2 răspunsuri to “Noua gamă de îngrijire a tenului de la Yves Rocher”

  1. CorinaP 6 Martie 2013 la 18:19 #

    Am eu crema de zi varianta full size si demachiantul. Sunt foarte faine si hidratante si imi place ca nu lasa o pelicula grasa 🙂

    • dianafoc 6 Martie 2013 la 22:24 #

      Exact! De asta imi plac si mie,pielea e fina si hidratata iar crema intra imediat in piele,nici nu o mai simti pe urma,plus ca imediat te poti machia si nu schimba textura fondului de ten!

Lasă un răspuns

