SuperBlog martie 2013

1 Mar

Hello!
E prima oara cand particip la un astfel de concurs,dar cred ca e timpul sa ma implic mai mult in tot ceea ce inseamna blogul meu si cred ca voi invata foarte multe din aceasta competitie,atat despre mine cat si despre cum imi pot imbunatati aptitudinele de blogger.
Asadar in curand veti citi subiecte despre teme propuse in concurs!

SpringSuperBlog2013

4 răspunsuri to “SuperBlog martie 2013”

  1. Nena 1 Martie 2013 la 19:54 #

    Succes in concurs 😉

    • dianafoc 1 Martie 2013 la 19:58 #

      mersi..am emotii pentru ca trebuie sa mi exersez talentul scriitoricesc,dar e interesant pentru ca am deadline-uri si multe alte reguli pe care sa le respect…sper sa fie cat mai bine

  2. Echipa SuperBlog 7 Martie 2013 la 20:37 #

    Bun venit printre superbloggeri! 🙂

Lasă un răspuns

