It’s Gloss time

1 Mar

Salutari!

Astazi este 1 Martie si vreau sa va doresc o primavara insorita,plina de bucurii si fie ca aceste zile sa va umple casa cu flori!

Nu stiu voi,dar eu prefer intotdeauna rujurile in defavoarea glosurilor.Asta pana cand am dat peste luciurile de buze de la Yves Rocher.

Daaaa din nou YR,o sa credeti ca sunt platita pentru a le face reclama,insa sincer pur si simplu imi place firma si am atatea produse de la ei deoarece au zeci de promoti si mereu,in loc de un produs cumparat,ma trezesc cu vreo 2 pe langa gratis.

Revenind la gloss-uri ca de acolo am plecat.Primul gloss de care va voi vorbi este cu extract de zmeura,sau cel putin asa este trecut pe eticheta.Are un aplicator foarte practic fiind usor de folosit si de dozat.
Imi place pentru ca nu este atat de stralucitor si nu are o consitenta foarte onctuasa,clasica,a celor mai multor luciuri de buze.Este mai mult cremos,destul de pigmentat si se potriveste bine cu multe rujuri din trusa mea.

DSC_0116

Urmatorul gloss si ultimul detinut de la YR cel cu aroma de caise.Miroase incredibil de fidel a caise coapte si cred ca asta este calitatea lui nr.1.Nu este pigmentat,are doar o usoara-usoara culoare portocalie.

DSC_0117

Voi ce parere aveti despre glosurile de la YR?

3 răspunsuri to “It’s Gloss time”

  1. Marra 1 Martie 2013 la 19:25 #

    O primavara frumoasa si tie scumpa:*

  2. Nena 3 Martie 2013 la 20:09 #

    Imi place tare mult culoarea luciului cu extract de zmeura. Pacat ca nu suport glosurile pe buze 😦
    Sa le folosesti cu placere!

    • dianafoc 3 Martie 2013 la 20:39 #

      e super cremos acesta si nu ma deranjeaza precum celelalte glosuri,de asta il si folosesc pe cel cu zmeura!

Lasă un răspuns

