Şampon pentru volum de la Balea

27 Feb

Salut!

Nici nu mai are rost să întreb câte dintre noi nu au fost sau sunt încă în căutarea şamponului perfect.
Un şampon bun trebuie să nu producă mătreaţă,să nu irite,să nu dea un aspect tern părului şi bineinţeles sa confere volum .Singura mea problemă vis-a-vis de păr este că nu are deloc volum şi astfel apelez la multe trucuri pentru ca acesta să fie mai voluminos.

Asta până am încercat şamponul de la Balea pentru volum şi pot să spun că m-am îndrăgostit de el.Părul de aşează foarte bine fără alte produse de styling,străluceşte pur si simplu.Din aceeaşi gamă am mai folosit atât balsamul cât şi spray-ul pentru volum.

Pentru doar 8 lei şi având 250 ml mi se pare o investiţie bună şi un şampon pe care am sa-l continui să-l folosesc.

DSC_0330

Voi aţi încercat şampoanele de la Balea?

4 răspunsuri to “Şampon pentru volum de la Balea”

  1. Nena 28 Februarie 2013 la 20:52 #

    La sampoane nu m-am incumetat, dar recent mi-am luat un balsam de par de la ei si am ramas placut impresionata. M-au tentat de multe ori sampoanele din gama Balea, dar dupa o experienta nefericita cu un sampon de la Alverde (m-am umplut foarte rau de matreata + manacrimi ale scalpului) mi-e frica sa-mi mai shimb samponul.

    • dianafoc 28 Februarie 2013 la 21:10 #

      sa stii ca alea de la alverde nu mi plac nici mie…eu nu fac matreata de nicio culoare dar simt diferenta dintre un sampon bun si unul prost…acesta e cu siguranta oki si isi face treaba bine…poti sa l incerci eu garantez pentru el!

  2. aura 3 Martie 2013 la 4:15 #

    mereu am privit cu reticenta sampoanele Balea, dar in ultimul timp vad mereu pareri pozitive despre samponul pentru volum. Sigur il iau si eu, ar fi nemaipomenit sa-mi placa, mai ales ca am un par atat de fin si moale. Iar 8 lei… nu stiu daca mai este ceva la pretul asta, poate doar alea de urzica de pe vremuri ;))

  3. dianafoc 3 Martie 2013 la 10:37 #

    si eu am parul fin si moale,iar samponul acesta mi se pare destul de bun si isi face treaba,sper sa-ti placa si tie!sa-mi spui cum ti s-a parut!

Lasă un răspuns

