Moment de bonheur

25 Feb

Bună din nou!

Acum o săptămână a sosit comanda făcută la Yves Rocher cu ocazia primirii unui newsletter prin care mi se făcea cadou la orice comanda parfumul Moment de Bonheur de 30 ml .

Astfel ,deşi mai făcusem o comandă pentru a primi cadou o pătură din polar,nu am putut rezista unei asemenea oferte.
Aşadar vă voi prezenta la pachet cadourile primite,respectiv paturica si parfumul.Fiecare dintre cele două comenzi m-a costat cam 20 de lei,asta incluzând produsul comandat,transportul si cadoul.Mi se pare foarte rentabil şi cred ca au fost cu adevărat chilipiruri.

Parfumul vine cu un ambalaj foarte drăguţ şi miroase a trandafiri.Eu una nu sunt mare fană a mirosului de trandafiri,însă acesta nu este pregnant,nu este foarte dulce,în concluzie nu deranjează.Din păcate nici nu prea rezistă,mirosul se pierde în vreo 3 ore cu indulgeţă.

Dacă nu mi-ar fi fost oferit moca nu cred că l-aş fi cumpărat deoare are un preţ destul de piperat si poate aş prefera un altfel de parfum la acestă valoare.

z10411220Q,Nowe-perfumy-Yves-Rocher---Moment-de-Bonheur

DSC_0104

DSC_0099

Pledul polar este destul de drăguţ, din păcate nu este foarte mare si nu acoperă suprafaţa unui pat aşa cum mi-aş fi dorit,dar i-am găsit utlitate fară doar si poate.

Voi ce utilizaţi produse de la YR? Ce părere aveţi despre ele?

Lasă un răspuns

