Liebster blog award

23 Feb

 

Salutari!

Liebster blog award mi-a fost oferit de catre Nena si ii multumesc pentru asta.

Imi place acest award pentru ca imi da ocazia sa va spun mai multe lucruri despre mine.
Asadar trebuie sa respect mai multe reguli:

1.Sa numesti persoana care te-a nominalizat si sa ii multumesti-DONE-

2.Sa scriu 11 lucruri despre mine
2.1 Sunt in ultimul an la Facultatea de Farmacie din Iasi si imi place foarte mult ceea ce fac.
2.2 Imi place foarte mult sa gatesc,dar nu ma pricep la facut dulciuri.
2.3 Nu am voce si nu cant la niciun instrument…este un mare regret al meu,dar nu te poti certa cu natura.
2.4 Imi place foarte mult in Bucovina si imi petrec mereu o parte a vacantei de vara acolo.
2.5 Sunt o mare fana a scriitoarei Jane Austen.
2.5 Imi place sa pictez…insa la un nivel amator desigur.
2.6 Nu sunt o persoana matinala,efectiv nu pot sa functionez decat dupa ora 9 dimineata.
2.7 Sunt o fire critica,observ rapid defectele si arat cu degetul.
2.8 Sunt foarte creativa,gasesc solutii ingenioase pentru probleme banale.
2.9 Imi place sa incerc mancaruri din diferite culturi si alimente exotice.
2.10 Imi place fisticul.
2.11 Imi place sa-mi petrec timpul cu prietenii apropiati si cu familia,ei sunt cei mai importanti.

3.Trebuie sa raspund la un set de intrebari formulate de Nena,asadar sa incepem:
3.1 Care este floarea ta preferata?
Imi plac mult orhideele,insa si florile simple de camp.
3.2 Prin călătoriile tale ce ţară/oraş te-a impresionat cel mai mult şi l-ai revedea fără să stai pe gânduri?
Venetia,este un oras romantic plin de farmec si deja am fost acolo de 2 ori si presimt ca am sa mai merg.
3.3 Care este desenul copilăriei tale?
Cred ca toata lumea s-ar astepta sa raspund Sailor Moon,insa mie mi-a placut cel mai mult Dragon Ball.
3.4 Ce melodie ai asculta la nesfârşit pe repeat fără să te plictiseşti de ea?
Cred ca piesa care rezista cel mai mult pe player ul meu este Marvin Gaye-I heard it through the grapevine.
3.5 Te-a impresionat vreun film atât de tare încât ai plâns la el? Dacă da, care?
De obicei incerc sa ma tin tare la filmele emotionante,pentru ca stiu ca sunt fictiune,insa singurul film care ma faca sa plang este Homeward Bound: The Incredible Journey (1993) scena de final.
3.6 Colecţionezi ceva? Dacă da, ce obiecte?
Colectionez timbre,monede vechi si noi si vederi de pe tot mapamondul.Cam dorky ce- i drept..
3.7 What’s your guilty little pleasure?
Hmmm grea intrebarea asta…probabil un dulce savurat din cand in cand.
3.8 Ce produs nu ai mai folosi niciodată, chiar dacă l-ai primi gratis?
Rujul de la Avon care ar fi trebuit sa contina sclipici nu paiete in el …off…
3.9 Dacă ar fi să numeşti un singur produs de make-up de care nu te-ai putea lipsi care ar fi acela?
Fondul de ten.
3.10 Munte sau mare?
Le aleg pe ambele.
3.11 Vanilie sau ciocolată?
Mai degraba ciocolata,dar nu fac mofturi.

4.Acum trebuie sa formulez un set de intrebari pentru viitoarele nominalizate
4.1 Care este cartea ta preferata?
4.2 Ce loc vizitat te-a marcat profund?
4.3 Care este ultimul lucru cumparat doar pentru sufletul tau?
4.4 What is your dream job?
4.5 Care sunt pasiunile tale?
4.6 Care este cea mai draga amintire a ta din copilarie?
4.7 Ai un animal de companie?Daca da ce anume?
4.8 Ce obiect este indispensabil pentru tine?
4.9 Preferi cafeaua sau ceaiul?
4.10 Cat de des cumperi online si care sunt site-urile cele mai folosite?
4.11 Care este desertul preferat?

Iar pe final am sa numesc nominalizatele in ordine aleatorie:
Anda Zelenca
Cara
Georgia
Rux
Gabriela
Mara
Maya
Miki
Gabriela
Aurora

Mi-a facut placere aceasta postare,sincer nu stiu daca am sa mai fac una de genu,insa sper ca v-am ajutat sa ma cunoasteti mai bine!
Pe curand!

Lasă un răspuns

