De weekend

23 Feb

Hello!

Deşi azi este sâmbătă,nu e chip să stau locului aşa că am identificat rapid câteva evenimente pe la care sa pot trece şi pe care vă invit de asemeni sa le vizitaţi.

Prima oprire a fost la Palas Mall unde se desfăşoară o nouă ediţie a târgului de antichităţi.

47847_478287258886610_122020075_n

Sunt mai mulţi expozanţi ca data trecută,iar pentru cei pasionaţi de antichităţi este o adevărată încântare să admire lucurile expuse de această dată.

DSC_0095

DSC_0116

DSC_0126

De la târg am achiziţionat 4 monede pentru coleţia mea,de asemeni erau o multitudine de bijuterii foarte frumoase care aşteptă să fie admirate şi de ce nu cumpărate.

Pe urmă am dat o fugă la târgul de produse bio de la biserica Sf.Toma.

afis-ecoagris-ziaruldeis_februarie-2013

La acest târg merg mereu atunci când se desfăşoară pentru că au produse foarte bune ce nu se găsesc peste tot,iar calitatea lor nu m-a dezamăgit niciodată.

DSC_0154

DSC_0143

DSC_0129

Voi ce planuri aveţi pentru acest weekend?

4 răspunsuri to “De weekend”

  1. cezarblinda 23 Februarie 2013 la 16:33 #

    Diana, cat a costat moneda de 100 de lire italienesti? am si eu una in buzunar si o port mereu cu mine 😀

  2. miki 26 Februarie 2013 la 11:00 #

    Dintre toate chestiile pozate mor de pofta cand vad painea aia si prajiturile. Aaaah, am sa ma fac cat China!

Lasă un răspuns

