Le Blush…

17 Feb

Hello,hello,hello..

Astăzi vreau să vă vorbesc despre ultimul fard de obraz achiziţionat şi anume blush-ul de la Oriflame nuanţa Fresh Pink.
Dintre cele trei blush-uri de la Oriflame acesta este singurul mat,celelalte două nuanţe fiind mai sidefate.

Îmi place pentru că este destul de intens şi rezistent şi aş vrea tade mult să încerc si nuanţa Glowing Peach despre care am auzit numai lucruri bune.

DSC_0111

IMG_0002

Voi aţi încercat nuantele fardurile de obraz de la Oriflame?Sunteţi tentate?

8 răspunsuri to “Le Blush…”

  1. ancus 17 Februarie 2013 la 11:59 #

    te astept pentru comanda!!!!
    :))

  2. Nena 17 Februarie 2013 la 16:41 #

    Arata foarte dragut, imi place ambalajul. Imi surade idea sa le incerc avand in vedere ca singurele blushuri pe care le-am folosit pana acum au fost toate de la Bourjois.
    Sa-l folosesti cu placere!

    • dianafoc 17 Februarie 2013 la 19:03 #

      mersi..nici eu nu am avut multe blush-uri..oricum mi se par cam toate la fel,dar poate am sa gasesc unul preferat

  3. miha.ela 20 Februarie 2013 la 13:54 #

    De la Oriflame am folosit, in trecut, doar parfumuri si rujuri.

    • dianafoc 20 Februarie 2013 la 19:37 #

      eu am folosit si un tus tip carioca…e foarte fain e rezistent si intens…au si lucrusoare bune!

  4. Maria Ana 20 Februarie 2013 la 23:31 #

    Eu de la Oriflame am incercat mai de toate, dar din gama de machiaj, mai rar.Un ruj doua si cam atat…in rest creme multe.
    Acum folosesc blush de la Flormar (chiar mi-am dat seama ca e posibil sa fie expirat..valeu!) si un iluminator mai rozaliu de la Flormar care e super!Dar imi surade culoarea de la :le blush”-ul tau Oriflame..
    Pupici!

    • dianafoc 21 Februarie 2013 la 20:37 #

      primul meu blush cred ca a fost de la Flormar si m-am inteles tare bine cu el!

Lasă un răspuns

